winterstalling?
-
N2024
- Geregistreerd lid
Re: winterstalling?
Ik rijd ook zomer en winter met de caab. De oldtimer gaat juist `s winters in de stalling als er sneeuw ligt (voor de pekel). M`n caab slaapt dan wel binnen.
-
Robin 900c
- Geregistreerd lid
Allemaal bedankt voor de reacties, ik ben overtuigd. Sprak bij Saab Wijlhuijzen ook iemand die er in winter mee door kachelt.
-
arjenenels
- Geregistreerd lid
Heb nog een kleine aanvulling. Tot zo'n 5 jaar geleden had ik 2 Saabs, een Cabrio en een Sedan. En een plekje in een autostalling. 's Zomers de Sedan op stal, 's winters de Cabrio. Heb dat altijd heel veel gedoe gevonden. Je moet ieder half jaar een auto schorsen en eentje aktiveren. Daarnaast contact opnemen met de verzekering en 1 polis op hold laten zetten en de andere weer aktief maken. Daar krijg je dan vervolgens de papieren weer van thuis. En 2x per jaar een APK.
Door omstandigheden was ik eens aan de late kant met omruilen en reed ik met koud en nat weer met de Cabrio. Vervolgens tijdens een helder moment (whisky en sigaar) besloten te stoppen met die onzin (nee, niet de whisky en sigaren......) en de Sedan weg te doen.
Tot op heden is dat een bijzonder goed besluit gebleken. Scheelt een hoop gedoe. En voor wat betreft ons barre winterweer, daar kan m.i. die Cabrio beter tegen dan menig chauffeur........
Groeten,
Arjen
Door omstandigheden was ik eens aan de late kant met omruilen en reed ik met koud en nat weer met de Cabrio. Vervolgens tijdens een helder moment (whisky en sigaar) besloten te stoppen met die onzin (nee, niet de whisky en sigaren......) en de Sedan weg te doen.
Tot op heden is dat een bijzonder goed besluit gebleken. Scheelt een hoop gedoe. En voor wat betreft ons barre winterweer, daar kan m.i. die Cabrio beter tegen dan menig chauffeur........
Groeten,
Arjen
-
Johanna
- Geregistreerd lid
Hallo
Na zoveel wijsheid drinken we daar maar eentje op!
Johanna
Na zoveel wijsheid drinken we daar maar eentje op!
Johanna