Caab gekocht

Voor alle Saab cabrio rijders
werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Caab gekocht

Bericht door werli » ma 23 mei, 2011 9:36

neen
en
neen, wel in prijs

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » ma 23 mei, 2011 10:44

16" vind ik prima rijden. Deze maat laat je bij een 9-3 ook toe de grotere remmen te plaatsen en comfort/sport kun je goed regelen dmv je bandenkeus.
Zeef ziet er zo slecht nog niet uit vind ik. Kan ook aan het schermpje van mijn telefoon liggen...
Klepstotertjes heb ik ook na mijn blokwissel nooit echt horen tikken... Koud, warm, whenever... Maar zou ook aan mijn oren kunnen liggen :)

Veel laagvlieg plezier met je machien :)

Zie net dat wat mosterd is... Had de volgende pagina over het hoofd gezien... Tja, tapatalk, moet nog wennen...

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

0240613
Geregistreerd lid

Caab gekocht

Bericht door 0240613 » do 26 mei, 2011 19:58

Wie heeft er een schema voor de t7 vacuüm slangen in een 9-3. Volgens mij heb ik het een en ander niet goed aangesloten. Wanneer de automaat in de drive staan en ik sta stil, dan varieert het toerental soms. Ook de turbodruk meter beweegt dan licht. Ik zal wel een slangetje vergeten zijn denk ik.

Update: vervangen van de vacuüm slangetjes heeft het probleem opgelost.

0240613
Geregistreerd lid

Caab gekocht

Bericht door 0240613 » ma 22 aug, 2011 22:25

Zaterdag even met goede meetapparatuur bezig geweest (10hertz gps ontvanger met g sensor) en de 0 tot 100 tijd bepaald. Origineel 185 pk automaat zou dit 9,6 seconde duren Nu 215 pk 310 nm en in 8,04 seconde. Iemand vergelijkbare tijden? Het voelt heel snel aan. Binnenkort eens kijken of ik nog wat verder kan gaan.

0240613
Geregistreerd lid

Bericht door 0240613 » wo 13 jun, 2012 19:09

De auto is weer uit de winterstalling. Nu heb ik hetvolgende probleem: Niet meer dan 0,6 bar turbodruk. Niet op standaard software, niet op getunede files die het anders wel goed deden. 3-weg klep gewisseld met 1 uit mijn aero die geen problemen geeft. Probleem hetzelfde. Niet meer dan 0,6 bar druk. EVAP afgeklemd, geen effect. Wastegate slang los en voorzichtig rijden => 1 bar turbodruk. Nu slang er weer op, maar waar zou ik het nu moeten zoeken? Wastegate ook mogelijke veroorzaker of niet?

Graag jullie mening (of oplossing, dat mag ook ;-)

mvg,

Kees

Plaats reactie