wat is er nodig?
-
jor
- Geregistreerd lid
wat is er nodig?
Hallo medeforummensen.Ik lees het een en ander over cruisse control(wat niet in mijn cabrio 93 van 99 zit
.Dat zou ik graag veranderen maar ik heb geen idee wat je behalve de bedieningshandel daarvoor nodig hebt.Of het al voorbedraad is oid.Kan en wil iemand mij daar wijzer in maken? Bvd/Jor
-
Redi
- In memoriam †
Re: wat is er nodig?
Hallo Jor,
een cruise control in je 9-3 1999 inbouwen is een peuleschilletje. De bedrading ligt er al. Op dit forum worden er regelmatig cc-setjes aangeboden, prijs is rondom de € 150,-. Benodigd zijn een stappenmotor met kabel en twee moertjes (komt rechts in de motorruimte, tegen schutbord, op de rechter veerpoot), een bedieningshandel (die de bestaande richtingaanwijzerhandel vervangt) en twee pedaalschakelaars. Deze worden boven het koppelings- en rempedaal gemonteerd, de stekkertjes liggen al te wachten. Een handleiding voor de inbouw is er ook, echter zullen de meeste aanbieders op dit forum niet te beroerd zijn een handje te helpen met de inbouw.
Succes, en zeker een aanrader!
groet, Rein
een cruise control in je 9-3 1999 inbouwen is een peuleschilletje. De bedrading ligt er al. Op dit forum worden er regelmatig cc-setjes aangeboden, prijs is rondom de € 150,-. Benodigd zijn een stappenmotor met kabel en twee moertjes (komt rechts in de motorruimte, tegen schutbord, op de rechter veerpoot), een bedieningshandel (die de bestaande richtingaanwijzerhandel vervangt) en twee pedaalschakelaars. Deze worden boven het koppelings- en rempedaal gemonteerd, de stekkertjes liggen al te wachten. Een handleiding voor de inbouw is er ook, echter zullen de meeste aanbieders op dit forum niet te beroerd zijn een handje te helpen met de inbouw.
Succes, en zeker een aanrader!
groet, Rein
-
jor
- Geregistreerd lid
Re: wat is er nodig?
Bedankt voor jouw reactie Redi.Ik ga eerst wel ff snuffelen op een sloperij en misschien vind ik de door jouw beschreven spulletjes.Vrgr Jor