Nieuwe Saab

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Ziener01
Geregistreerd lid

Nieuwe Saab

Bericht door Ziener01 » di 23 okt, 2012 22:35

Ik heb afgelopen weekend de Saab geupgrade, het voelt nu als een nieuwe SAAB!
1) beurtje (olie, filter, transmissie olie, luchtfilter, interieurfilter, brandstoffilter, multiriem en spanrollen)
2) subframe (http://saabbrace.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;), steering brace en extra stabilisator achter: WOW, de auto rijdt zo volstrekt anders. Strak, kraakvrij en zoveel sportiever!

Ik zeg, als je iets zoekt om je Saabje te upgraden, doe deze mix!

Ziener01
Geregistreerd lid

Re: Nieuwe Saab

Bericht door Ziener01 » di 23 okt, 2012 22:40

Oh, het nodigt zelfs zo erg uit, dat ik net een sprintwedstrijdje met een Toyota Supra heb gedaan. Dat apparaat stond naast me te brullen bij het stoplicht, dus de automaat in 'S' en gas!
Ik was sneller uit de startblokken (hij had niet verwacht dat een open Saab een wedstrijdje wilde doen, gok ik), tot 30 was ik 'm de baas.
Toen verslikte z'n motormanagement zich, waardoor ik tot 70 km/u kon uitlopen, maar toen kwam ie voor bij. Pas bij illegale snelheid had ik 'm weer.
Wel weer leuk: bij het volgende stoplicht een toetertje en duimpje omhoog. Normaal heb ik dat alleen met de Delta!

bart1963
Geregistreerd lid

Re: Nieuwe Saab

Bericht door bart1963 » di 23 okt, 2012 23:07

Mijn, en elke andere CAAB, vind ik leuk, maar bij het zien dat je een Delta(een echte) hebt word ik heel hebberig.
Super, wees er zuinig op...dit is geschiedenis op wielen.

Plaats reactie