Kat op het dak. Hoe weghouden?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Kat op het dak. Hoe weghouden?
We hebben jaren gewerkt aan de oplossing, eenvoudig te bedienen vanuit de slaapkamer:

-
RMPY
- Geregistreerd lid
Een bakje koelvloeistof doet wonderen
Dan doet hij het niet veel meer
Dan doet hij het niet veel meer
-
turbopilot
- Donateur (7x)

vooral handig als je mistSapphire schreef:
-
bart1963
- Geregistreerd lid
[]
Ik pak altijd remolie en raak altijd......iets
Ik pak altijd remolie en raak altijd......iets
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Kan je toch beter de kap bedienen met de afstandsbediening, neen!Sapphire schreef:We hebben jaren gewerkt aan de oplossing, eenvoudig te bedienen vanuit de slaapkamer:
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Misschien is het zinniger om kat vriendelijke oplossing aan te dragen.....
Ik heb sinds een week of twee een electronische muggen verjager buiten in een stoppcntact zitten (wind en water afgeschermd...) als je goed luisterd hoor een hoge piep toon.. muggen weg en katten vinden het ook niet plezierig dus ook weg...moet je natuurlijk geen dove katten hebben... grinzzzzz
Ik heb sinds een week of twee een electronische muggen verjager buiten in een stoppcntact zitten (wind en water afgeschermd...) als je goed luisterd hoor een hoge piep toon.. muggen weg en katten vinden het ook niet plezierig dus ook weg...moet je natuurlijk geen dove katten hebben... grinzzzzz
-
blue city
- Donateur (3x)

Wanneer komt er een topic over voetballende ettertjes, rollator duwende bejaarden op een parkeerplaats, en die ellendige winkelkarretjes vol boodschappen met jankende kinderen erop .
Heeft me vanmiddag nog weer een hufterdeukje opgeleverd op m'n leenauto
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Daar komt een perfect seizoen voor..... de winter!! Een kleien aanpassing aan je Saab en je druk de straat zo schoon van al het bovengenoemde gespuis...blue city schreef: Een topic over voetballende ettertjes, rollator duwende bejaarden op een parkeerplaats, en die ellendige winkelkarretjes vol boodschappen met jankende kinderen erop .![]()
![]()
Heeft me vanmiddag nog weer een hufterdeukje opgeleverd op m'n leenauto
Een sneeuw schuiver!!!!
Ik draaf haast nooit door hoor..
-
ReinO
- Donateur (2x)

die muggenzoemer werkt niet. het blijkt een onwaar verhaal, muggen trekken zich helemaal niets aan van een hoge toon en welk frequentiebereik dan ook.
afgelopen week in de wetenschapsbijlage van de Volkskrant te lezen.
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Het ging hier toch om katten? Niet om muggen... en die katten vinden de muggen pieper niet fijn!
-
jogi123
- Geregistreerd lid
En wat als we dat soort automatische dingen combineren met pepper-spray ............
Relatief eenvoudig via internet of bij onze `buren` te verkrijgen ............
http://www.youtube.com/watch?v=uIbkLjjlMV8" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvrgr JG
http://www.youtube.com/watch?v=uIbkLjjlMV8" onclick="window.open(this.href);return false;
Mvrgr JG