Opels zijn goede auto's, voor de doelgroep die zei willen bereiken.....
en tegenwoordig vind ik dat ze best leuke auto's maken hoor!
en een Vectra OPC is sneller dan een Saab 9-3 (of zelfs 9-5) Aero!
davidjoost
Supersupermooie velgen
-
B235R
- Lid van verdienste
helemaal mee eens, het timmert tenminste aan de weg. wat je van saab niet kunt zeggendavidjoost schreef:Opels zijn goede auto's, voor de doelgroep die zei willen bereiken.....
davidjoost
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Hey ze timmeren alweerB235R schreef:helemaal mee eens, het timmert tenminste aan de weg. wat je van saab niet kunt zeggendavidjoost schreef:Opels zijn goede auto's, voor de doelgroep die zei willen bereiken.....
davidjoost
Heb jij wat met Opel? Aandelen, rijd je er een, of je vader, moeder, broer zus? Werk je er? Ben toch wel benieuwd. Laatst reageerde je met dezelfde post op eentje van mij over Opel (met die reclame).
Heeft dit te maken met het algemene (onverklaarbare) feit dat je iedereen hoort over hoe doorsnee Opel is, ze er nog niet dood in gevonden willen worden, maar dat ze wel bijna elk jaar bovenaan eindigen?
Ik wacht je reactie met interesse af.
Groet,
Eelco
-
B235R
- Lid van verdienste
nee geen aandelen, en ook geen bijzondere band met het merk. alleen mijn broer (jonger dan) heeft er een gehad. ondanks dat ik nog een klein monstertje in de garage heb staan, maar dat is gewoon een grappig ding voor de fun. maar als ik er tegen aanloop, koop ik misschien nog wel een keer een C Kadett Coupe GTE of Rallye.taaffert schreef: Hey ze timmeren alweer![]()
Heb jij wat met Opel? Aandelen, rijd je er een, of je vader, moeder, broer zus? Werk je er? Ben toch wel benieuwd. Laatst reageerde je met dezelfde post op eentje van mij over Opel (met die reclame).
Heeft dit te maken met het algemene (onverklaarbare) feit dat je iedereen hoort over hoe doorsnee Opel is, ze er nog niet dood in gevonden willen worden, maar dat ze wel bijna elk jaar bovenaan eindigen?
Ik wacht je reactie met interesse af.
Groet,
Eelco
maar waar het mij om gaat is dat kansloze gezeur over een andere merken in het algemeen (o.a bmw e.d), dat vindt ik gewoon kinderachtig.
-
Thijs O.
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid