Bericht
door harold644 » ma 21 jan, 2013 20:56
Hallo allemaal,zelf heb ik een cabrio 93 uit 99. Mijn bijna zelfde verhaal, ook een schroeiplek maar dan van een cig. Via een schade herstel bedrijf( van der Steen uit Heiloo) hebben ze mijn auto naar topcabrio uit Rhenen gebracht. Na terugkomst zag het er mooi uit. Na twee weken kwamen er plooien in , bij elkaar geteld min 10, en vierkante uitsteeksels onder de gehele zijde vh onder raam.Topcabrio deelde mede dat het na 2 of 3 maanden wel recht getrokken zou zijn.Wel het werd maar erger. Vervolgens ontstond er een slijtage plek bij de naad onder het achter raam.Bleek bij het openen *onder een vouw) steeds langs een parker te schuren(foute montage dus).Vervolgens ontstond er ook een gaatje onder het achter raam. Later bleek dat ze vergeten waren parkertjes terug te zetten, die allemaal los in de achter klep waren komen te liggen, en waarvan eentje bekneld kwam te zitten in de vouwen.Zat dus met een nieuw dak,leek wel een plooirok, en twee slijtage plekken. Aan van der Steen heb ik helemaal niets gehad, ze zeiden dat ze er doodgewoon geen zin in hadden, dat het ze maar geld en tijd koste, vervolgens heb ik toch duidelijk gemaakt dat de auto terug moest,zou er anders de rechts bijstand op zetten. Vervolgens heb ik de auto laten inzien bij een saab dealer, Saab kennermerland, deze bevestigden dat het dak gewoonweg, verkeerd gemonteerd was! Heb ook een schade expert bij laten komen via de verzekering, maar goed, hoe onafhankelijk zijn die...hij gaf van der steen een grote hand en gingen bijpraten hoe de zaken gingen...Hij zei openlijk tegen mijn,dat het een saab kwaaltje was.Uiteindelijk kwam de auto terug, de twee slijtage plekken hadden ze behamdeld met 2 componenten lijm, plooien waren gedeeltelijk weg, nu drie maanden verder is het gewoon weg niet om aan te zien.Zal deze week een paar fotos laten bijsluiten.Vervolgens heb ik nu een nieuw probleem, wanneer ik boven de 100 rijd, begint er een irritante fluittoon te ontstaan... Weet niet hoe verder, heb een poosje geleden ind rechtsbijstand afgesloten, deze zaak was al lopende, misschien dat ik hier gewoon weg een nieuwe zaak van moet maken, en dat ze me hierbij helpen.
Voor mijn is het vertrouwen in Topcabrio uit Rhenen geheel verdwenen!!