Hai, ik ben geïnteresseerd in een saab 9-3 cabriolet uit 2009.
Nou heb ik hier totaal geen verstand van. Doe hierbij de link van de advertentie.
Is wel in het Frans, want ik woon in Frankrijk ( google vertalen doet een hoop ).
Mijn vraag is :correcte prijs (betalen hier geen bpm) en waar moet ik zeker op letten en of vragen ( gezien meterstand)
Wat zijn de nadelen , zwakke punten van deze auto.
En waar staat NG en vector voor
Hoop hier antwoorden te vinden op mijn vragen.
http://www.leboncoin.fr/voitures/421193587.htm?ca=16_s" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt.
Michel
Saab 9.3 cabriolet 2009
-
shearwater
- In memoriam †
Re: Saab 9.3 cabriolet 2009
NG Nouveau Generation. De oude genratie 9-3 cabrio liep tot 2003 en is een ander auto. Deze is vanaf 2003 met een facelift (deze dus) in My 2008.Vector is een luxe uitvoering met sportieve touch en zit tussen de basisversie Linear en topversie Aero in. Aero heeft bv sportchassis, andere, stoerdere bumper en chroomomrande mislampen, sterkere motor etc. De auto in de advertenties is wel een mooie, mist alleeen de chrome acenten in het stuur en rond de versnellingspook die horen bij de Vectoruitvoering. Wekt de indruk een Linear te zijn met leren bekleding, navi, leuke wielen. Of de prijs goed is zou ik niet weten want ik ken de Franse prijzen niet, maar hij lijkt me niet zo gek.
-
Lodewijk
- Geregistreerd lid
Volgens mij heeft deze wagen, volgens Eurotax International dan toch, een verkoopwaarde van 22.580 euro.
Maar misschien kan je zelf even kijken
http://www.eurotax.nl/N/fzgratis/fzresu ... 04&layout=" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar misschien kan je zelf even kijken
http://www.eurotax.nl/N/fzgratis/fzresu ... 04&layout=" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Michel Peters
- Geregistreerd lid
Zijn er nog spec. dingen waar ik op moet letten bij dit typ. ?
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Waarom een diesel, dat geeft geheid problemen met de EGR kleppen, PDF filter, kost een smak geld aan MRB in Nederland. In Belgie ook niet meer zo populair omdat diesel inmiddels vergeleken met benzine niet meer echt goed koop is.
Mogelijk moet de getande riem die de nokkenas aandrijft vervangen worden, Fiat diesel motor. Breekt die kun je de motor gelijk reviseren.
Uiteraard of het serviceboekje letten of al beurten wel op tijd zijn gedaan, liefst bij een Saab-dealer. Altijd ff kijken of de kilometerstand klopt en of de auto geen schade heeft gehad. Zou er een Franse expert bij halen die hem ff helemaal na kan kijken.
Mogelijk moet de getande riem die de nokkenas aandrijft vervangen worden, Fiat diesel motor. Breekt die kun je de motor gelijk reviseren.
Uiteraard of het serviceboekje letten of al beurten wel op tijd zijn gedaan, liefst bij een Saab-dealer. Altijd ff kijken of de kilometerstand klopt en of de auto geen schade heeft gehad. Zou er een Franse expert bij halen die hem ff helemaal na kan kijken.