Stellen achterste zijruitjes 9-3 Caab
-
0240613
- Geregistreerd lid
Vanavond even het linker achterruitje gesteld. Deze kwam onvoldoende naar boven, nu opgelost. Nu zit ik nog met een ander probleem. Wanneer de voorste zij ruiten naar beneden zijn en je doet de deur dicht, dan hoor je de ruit goed bewegen. Klinkt niet echt solide. Is dit normaal, en zo nee, is dat te verhelpen?
Kees
Kees
-
blue city
- Donateur (3x)

Re: Stellen achterste zijruitjes 9-3 Caab
Yep, kan verholpen worden. Waarschijnlijk in 10 vloeken en een zucht maar wil. Stuur ff PB met je Email en je krijgt een PDF van me met de gebr. aanwijzing. Wel in Duits
-
0240613
- Geregistreerd lid
Blue city bedankt! Daar kan ik wat mee.
Nu ben ik ook even een knullig gemonteerde microfoon uit de auto aan het slopen. Heeft iemand dit onderdeel en dan zonder gat te koop?

En een vraag voor de kenners: glasbreuksensor of microfoon voor Carkit?

Ik bedoel het rondje recht onder de gele sticker.
Groeten, Kees
Nu ben ik ook even een knullig gemonteerde microfoon uit de auto aan het slopen. Heeft iemand dit onderdeel en dan zonder gat te koop?

En een vraag voor de kenners: glasbreuksensor of microfoon voor Carkit?

Ik bedoel het rondje recht onder de gele sticker.
Groeten, Kees
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

He? Wat doet dat dan? Dacht dat het een temperatuursensor was.
-
0240613
- Geregistreerd lid
Is een glasbreuksensor die onderdeel uit maakt van het alarm
-
blue city
- Donateur (3x)

Had niet verwacht dat mijn aanbod voor een PDF zoveel reacties zou uitlokken. Ben dus niet de enige met dit probleem
Uiteraard, als je geen tijd of zin hebt wil ik je de PDF ook wel per mail toezenden, Da's geen punt.
Bijrijderskant was een makkie, kon via de slotkant deur. Zit een dop, waarachter een stelschroef. Bestuurderskant moet echt alles los denk ik.
Ook moet hier de rubberstrip aan de buitenkant raam vernieuwd worden. Is intussen besteld.
edit:
ps 16 juni is niet alleen voor Caabjes maar voor alles wat rondrijdt met een Saabembleem (zelfs henkie 555 haha)
edit:
viewtopic.php?f=47&t=108724" onclick="window.open(this.href);return false; fotoos zeggen meer dan woorden. AeroR bedankt voor de duidelijke fotoos. Dit is toch alleen hoogteafstelling, en niet de neiging?
-
jeroengsi
- Geregistreerd lid
henkie 555 met de trapauto
ik heb hier ook nog een paar leuke wielen voor kees
ik heb hier ook nog een paar leuke wielen voor kees
-
900cabriolet
- Geregistreerd lid
blue city schreef:![]()
Yep, kan verholpen worden. Waarschijnlijk in 10 vloeken en een zucht maar wil. Stuur ff PB met je Email en je krijgt een PDF van me met de gebr. aanwijzing. Wel in Duits![]()
![]()
![]()
Hoi
zou ik ook het PDFje mogen ontvangen indien nog aanwezig.
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Mijn topicje gaat inderdaad puur over de hoogteverstelling van het raam in de passagiersdeur zodat deze niet tegen maar in het rubber valt bij het sluiten van het portier met gesloten dak. Zit nog steeds zoals zou moeten maar doet niets aan het rammelen met geopende ramen dus doe mij die PDF ook maar.
Hopelijk kunnen we dit ook oplossen. De geplande nieuwe schokbrekers en 2 extra stabilisatorstangen (22mm ARB en 6 point brace) zullen ook wel iets helpen verwacht ik, maar ik hoop dat deze pdf het probleem bij de wortel aanpakt.
Deze kwam onlangs ook nog voorbij en gaat over de helling van de ruit in de portieren: viewtopic.php?f=37&t=127365" onclick="window.open(this.href);return false;
Hopelijk kunnen we dit ook oplossen. De geplande nieuwe schokbrekers en 2 extra stabilisatorstangen (22mm ARB en 6 point brace) zullen ook wel iets helpen verwacht ik, maar ik hoop dat deze pdf het probleem bij de wortel aanpakt.
Deze kwam onlangs ook nog voorbij en gaat over de helling van de ruit in de portieren: viewtopic.php?f=37&t=127365" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Je kan dezelfde PDF ook van mijn site adservices.nl downloaden
De link is de download..
Is dezelfde als die van Blue city ...sterker...ik heb hem van hem gekregen...
De link is de download..
Is dezelfde als die van Blue city ...sterker...ik heb hem van hem gekregen...