Heb heel enthousiast een 9-3/ 2001 cabrio gekocht op de sloop, omdat ik dacht dat onder de schimmel en het vuil iets moois te vinden was,
en dat klopt. De reden van sloop was volgens de verkoper, een lekke koppakking, een kapotte automatische versnellingsbak, en een dak waar weer en wind makkelijk doorheen ging . Op het dak na een snelle een voorbarige diagnose, want eigenlijk was alleen de radiator kapot, wel op een nare plek zodat er versnellingsbak olie in de koelvloeistof kwam. Dan probleem hebben we dus opgelost, en daarna aan het dak begonnen.
Vol gaten, dus lek, binnenhemel hing los, zag er echt niet uit. Van een gecrashte 9-3 nog een heel mooi dak kunnen bemachtigen, en die ben ik nu aan het monteren.
Daar komt dus de vraag, heeft iemand, of weet iemand, voor dat dak, ergens een slangenset te koop, van de pomp tot aan de cylinders. Er is 1 aansluiting gesneuveld, maar dan zal de rest wel snel volgen. Kan natuurlijk ook nieuw, maar wil graag iets voordeliger en misschien is iemand in onderdelen zijn cabrio aan het verkopen.
dank alvast, Groet, Aryan
9-3 nieuwe "oude" kap, en nu op zoek naar
-
LLeo
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 nieuwe "oude" kap, en nu op zoek naar
Hallo Arjan,onderdelen voor een cabrio heb ik niet maar als je nog problemen met de automaat hebt dan heb ik nog een aut versn bak leggen,groet LLeo.