kap en ruiten werken niet
-
GerharduitEpe
- Geregistreerd lid
kap en ruiten werken niet
Ruit Links in deur gevallen, onderweg door ANWB vastgeplakt.
Kap en ruiten werken niet meer, alle zekeringen zijn goed,
schakelbox schoongemaakt, nog niks, wie heeft een idee?
Kap en ruiten werken niet meer, alle zekeringen zijn goed,
schakelbox schoongemaakt, nog niks, wie heeft een idee?
-
GerharduitEpe
- Geregistreerd lid
Re: kap en ruiten werken niet
"SPORTHATCH" IK BEGRIJP UW REACTIE NIET.
-
jansen
- Donateur (7x)

Waarover dan?wie heeft een idee?
Want erg veel meer informatie geef je zelf ook niet, alleen raam in deur en ANWB vast geplakt, das ook nogal summier.
-
Maus71
- Donateur (3x)

En niet schreeuwen, welk type, bouwjaar en wat is exact het probleem.GerharduitEpe schreef:"SPORTHATCH" IK BEGRIJP UW REACTIE NIET.
-
klaasj
- Donateur (8x)

[youtube][/youtube]GerharduitEpe schreef:"SPORTHATCH" IK BEGRIJP UW REACTIE NIET.
ten eerste. welkom op het forum. De meeste forumleden stellen het erg op prijs als iemand voor het eerst mee doet dat hij zich even voorsteld. Beetje gegevens van de auto etc etc. We houden hier vooral van gezelligheid en zijn geen garagebedrijf op afroep. De opening was dus wat kort door de bocht. Mischien dat dit wat duidelijkheid geeft. En hoofdletters is heel snel uit zijn goed bedoelde verband getrokkken. Ik heb geen passend antwoord voor je. sorry.
-
GerharduitEpe
- Geregistreerd lid
Re: kap en ruiten werken niet, jezelf voorstellen
De saab cabriolet heb ik gekregen, donkerpaars met zwarte kap.
Vorig jaar mee gereden, geweldig, ook bj maanlicht in Juli.
In januari viel ruit naar beneden, vastgeplakt door anwb.
Ramen en kap werken niet, airco wel, dat is wel fijn met dit weer.
De auto is 15 jaar oud, het probleem wordt niet herkend,
zal eens naar SAAB Apeldoorn gaan, misschien zijn zij bekend met dit fenomeen,
dan zal ik jullie allen dit meedelen, de auto moet ook voor een beurt en APK, dus.
Ben 24 jaar geleden Renault clublid geworden, wegens mijn R16.
Die staat alweer 20 jaar stil. Bezit ook een Granada en VW met problemen,
maar ook een Volvo PV 544,ze rijden allemaal de R4 Combi en R25 en nog een paar R16's niet.
Ach ja, geen keuze kunnen maken, je eigen rijdende museumstukken, er zijn grenzen
ben inmiddels 56 wat moet je er allemaal mee.
Maar nu eerst met open kap. Rijden heel veel SAAB cabriolets
in Epe. Misschien reden die er altijd al, de types vallen me nu op, zit een mooie lijn in,
je zit er lekker in weggestopt, niet open en bloot.
Ger Rensink
Vorig jaar mee gereden, geweldig, ook bj maanlicht in Juli.
In januari viel ruit naar beneden, vastgeplakt door anwb.
Ramen en kap werken niet, airco wel, dat is wel fijn met dit weer.
De auto is 15 jaar oud, het probleem wordt niet herkend,
zal eens naar SAAB Apeldoorn gaan, misschien zijn zij bekend met dit fenomeen,
dan zal ik jullie allen dit meedelen, de auto moet ook voor een beurt en APK, dus.
Ben 24 jaar geleden Renault clublid geworden, wegens mijn R16.
Die staat alweer 20 jaar stil. Bezit ook een Granada en VW met problemen,
maar ook een Volvo PV 544,ze rijden allemaal de R4 Combi en R25 en nog een paar R16's niet.
Ach ja, geen keuze kunnen maken, je eigen rijdende museumstukken, er zijn grenzen
ben inmiddels 56 wat moet je er allemaal mee.
Maar nu eerst met open kap. Rijden heel veel SAAB cabriolets
in Epe. Misschien reden die er altijd al, de types vallen me nu op, zit een mooie lijn in,
je zit er lekker in weggestopt, niet open en bloot.
Ger Rensink
-
AeroR
- Geregistreerd lid
2013-15=1998
'98 was het overgangsjaar tussen de 900ng en de 9-3 dus nou weten we nog niet wat voor auto je hebt Ger. Ik gok een 900ng.
Anders zoek hem even op via https://ovi.rdw.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en dan plak je de gegevens hier even of kijk even in je autopapieren. Kenteken mag ook.
Krijg je foutmelding in je display? Piepjes?
Anders zoek hem even op via https://ovi.rdw.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en dan plak je de gegevens hier even of kijk even in je autopapieren. Kenteken mag ook.
Krijg je foutmelding in je display? Piepjes?
-
baas 2.3
- Geregistreerd lid
die raam is die intussen gemaakt? ik denk namelijk dat de kap kijkt naar de positie van de raam. omdat deze ook eerst vanzelf een klein stukje geopend word als je de kap open wil doen .
gr
gr
-
AeroR
- Geregistreerd lid
dat is bij de 900 en de 9-3og niet het geval, wel bij het sluiten van de kap gaan de ramen automatisch een stuk omlaag.
-
blue city
- Donateur (3x)

Klopt. Maar even brainstormen. Het houdt wel verband met elkaar, die ramen en het dak. Misschien opnieuw inlezen? Nadat het raam gerepareerd is uiteraard. En waarom valt zo'n ruit naar beneden.
Nog even brainstormen. Ik weet nog steeds niet over welke Caab we lullen, 900 of 9-3.
-
Chilly-Pepper
- Donateur

Hear hear....blue city schreef:![]()
Klopt. Maar even brainstormen. Het houdt wel verband met elkaar, die ramen en het dak. Misschien opnieuw inlezen? Nadat het raam gerepareerd is uiteraard. En waarom valt zo'n ruit naar beneden.
Nog even brainstormen. Ik weet nog steeds niet over welke Caab we lullen, 900 of 9-3.
![]()
Ik hoor spontaan een accupool los gaan.... en een uur later er weer op... kiek'n wat ut dut... (Ondertiteling: teletekst pagina 800 en een beetje...
Een raam wat naar beneden valt, pleurt o.i.d..... zat niet echt vast
De kap...microswitches? het mest voorkomende euvel bij de 9-3...
-
baas 2.3
- Geregistreerd lid
AeroR schreef:dat is bij de 900 en de 9-3og niet het geval, wel bij het sluiten van de kap gaan de ramen automatisch een stuk omlaag.
ha ja, das waar
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Kan best verband hebben dus ik vind het een goed idee, zou wel prettig zijn als we eindelijk eens weten over wat voor auto het gaat, heb er vannacht slecht van geslapen