Let op voor een aspirantkoper die gecharmeerd is van een saab cabrio, uit het Heerlense.
Die man komt dus gewoon zijn afspraken niet na. Na prijasafspraak en handdruk krabbelt deze persoon terug. krijg je rare sms-jes dat een en ander in de privesfeer volledig uit de hand is gelopen en hij hoopt dat de cabrio nog niet verkocht is als hij tzt erop terugkomt!.
Die man is verzekeringsconsulent!!!!!!!!
jovamu
slechte verkoopervaring
-
baas 2.3
- Geregistreerd lid
Re: slechte verkoopervaring
okee erg vervelend , maar wat heeft er mer mee te maken dat hij verzekeringsconsulent is?
stiekem iets controleren ?
gr swen
stiekem iets controleren ?
gr swen
-
Edward9-5
- Geregistreerd lid
Sterker nog: misschien is het verhaal wel gewoon waar....
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Ik heb ook wel eens een verkoop van een Golf II niet door laten gaan (particulier).
Ik had een koper voor de auto die lang zou komen. Moet even een boodschap doen, klapt er een Mitsubishi Carisma linksachter op de wagen!
Beetje lullig om die koper dan langs te laten. Dus met schaamrood op de kaken die man maar gebeld en alles uitgelegd.
Uiteindelijk is de auto gemaakt en als nog verkocht met wat xtra winst.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik had een koper voor de auto die lang zou komen. Moet even een boodschap doen, klapt er een Mitsubishi Carisma linksachter op de wagen!
Beetje lullig om die koper dan langs te laten. Dus met schaamrood op de kaken die man maar gebeld en alles uitgelegd.
Uiteindelijk is de auto gemaakt en als nog verkocht met wat xtra winst.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
turbopilot
- Donateur (7x)

ach, moet je eens wat gaan verkopen in de paardenwereld, daar zakt je de broek helemaal vanaf 
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Troost je met de gedachte dat de meeste autoverkopers niet helemaal eerlijk zijn (to put it mildly).