raar geurtje ( alsof iets smeult...)

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
jovamu
Geregistreerd lid

raar geurtje ( alsof iets smeult...)

Bericht door jovamu » vr 14 jun, 2013 10:47

heb een week geleden mijn cabrio ( 9-3, 2.0 t ) laten repareren bij ben goossens. een nieuwe leiding voor de kaphydrauliek.
de heer goossens, zei dat er flink wat hydraulische vloeistof onder aan de carrosserie zat aan de bestuurderskant. zou het kunnen, dat die in contact komt met de uitlaatpijp, waardoor die 'brandlucht'ontstaat? :( :shock:
jovamu

AeroR
Geregistreerd lid

Re: raar geurtje ( alsof iets smeult...)

Bericht door AeroR » vr 14 jun, 2013 17:05

Oh wel erg netjes dat ze dat even schoon hebben gemaakt als ze al wisten dat er zooi aan de onderkant bungelt. :?:
Als Goossens gelijk heeft lijkt me dat het al scheelt als je naar de wasstraat gaat en je onderkant laat reinigen of zelf met dasty en hoge druk aan de gang gaan. Zo niet is het waarschijnlijk iets anders. Begrijp dat die lekkage nu opgelost is. Had je dat gestink ook al toen de lekkage er nog was? Auto sindsdien nog op de brug geweest of hoopt/gokt men dat het aan die hydraulische vloeistof ligt? Kun je localiseren waar het geurtje vandaan komt (voor/achter)?

baas 2.3
Geregistreerd lid

Re: raar geurtje ( alsof iets smeult...)

Bericht door baas 2.3 » za 15 jun, 2013 18:59

als het echt hydrauliek olie is, zou ik het maar snel poetsen en ontvetten allemaal.
deze vreet namelijk je lak op

gr swen

Plaats reactie