Herintroductie

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Schtem
Geregistreerd lid

Herintroductie

Bericht door Schtem » za 08 jun, 2013 20:39

Hallo allemaal,

Na een tijdje stilte is het weer tijd om me te melden in dit forum. Helaas is mijn laatste 9-3i cabrio in februari na een half jaartje stallen binnen 2 weken na de schorsing door een frontale (jawel u leest het goed) aanrijding op de A12 om het leven gekomen. ;-(+ ;-|+
Afbeelding

Gelukkig had ik mijn Nissan micra pekelkarretje nog staan en dat was wel fijn want ik heb 3 maanden op de afhandeling moeten wachten. Nadat ik mijn centjes eindelijk had dacht ik verantwoord te zijn en een Astra uit 2004 te kopen, de zelfde luxe als mijn Saabje en toch een stuk goedkoper in onderhoud.

Maarrrrr... Toen ging de zon schijnen en het begon meteen te kriebelen. Ik werd weemoedig en ik mistte "het"... Op een dood momentje op het werk is door gaspedaal neuzen en toen kwam ik deze schone dame tegen
Afbeelding

Een mooie 9-3 2.0t Anniversary met 193000 km ervaring in een nette staat.
Kortom na amper 3,5 week gaat mijn Astra weer retour en ben ik weer een blij mens! :O: :D

AeroR
Geregistreerd lid

Re: Herintroductie

Bericht door AeroR » ma 17 jun, 2013 14:51

Welkom terug dan maar :D
Opel? :shock: Had je erg hoge koorts? Goed om te horen dat je weer beter bent :lol:

Schtem
Geregistreerd lid

Bericht door Schtem » di 25 jun, 2013 12:59

Ja we hebben allemaal wel is van die momenten dat we rare dingen doen maar ik ben weer terug :D

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » di 25 jun, 2013 14:28

AeroR schreef:Welkom terug dan maar :D
Opel? :shock: Had je erg hoge koorts? Goed om te horen dat je weer beter bent :lol:

Ja, saabvirus 8)

ZSR
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door ZSR » di 25 jun, 2013 23:18

Ach een Opel, das toch het nichtje van de saab?
Wel het lelijke nichtje, maar toch..
Dus het bleef in de familie. 8)

Mooie saab!!

Schtem
Geregistreerd lid

Bericht door Schtem » wo 26 jun, 2013 18:27

Thnx, Het was wel een net Astraatje hoor en ook krijg ik over 2 weken weer een Opel of een VW erbij als leasebakkie voor een half jaar, maar genieten doe ik toch echt alleen met deze zweedse schone :D :O:

Plaats reactie