Hoi allen,
Er bestond reeds een "Saab Cabrio Challenge 2007" topic, maar bij deze even een nieuwe aangemaakt met de juiste naam.
Voor de 12e keer is er ook dit jaar weer een Saab Cabrio Challenge.
De teller stond dit jaar op 40 Saab's, maar helaas dit weekend twee afmeldingen (met goede redenen) ontvangen.
Er zijn dus nog een paar plekjes beschikbaar.
Interesse? Zie http://main.saabcabriochallenge.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor meer informatie.
Groet,
Erwin
Saab Cabrio Challenge 2013
-
Cabrio Challenge
- Geregistreerd lid
Re: Saab Cabrio Challenge 2013
De teller is weer terug van 38 naar 40 inschrijvingen!
Wellicht mensen van hier? Zo ja, welkom!
Wellicht mensen van hier? Zo ja, welkom!
-
Cabrio Challenge
- Geregistreerd lid
Ondertussen 41 definitieve Saab Cabrio inschrijvingen en 2 inschrijvingen onder voorbehoud.
Dat maakt een totaal van 43 en er zijn dus nog slechts twee plekjes beschikbaar. Twijfel je nog om mee te gaan? De inschrijving sluit 31 maart!
De route van de Saab Cabrio Challenge wordt volgende week afgerond in Oost-Duitsland.
Half mei is de laatste controle gepland. Ik zal tijdens de controle een aantal foto's maken van de route en deze vervolgens hier uploaden op het forum.
Dat maakt een totaal van 43 en er zijn dus nog slechts twee plekjes beschikbaar. Twijfel je nog om mee te gaan? De inschrijving sluit 31 maart!
De route van de Saab Cabrio Challenge wordt volgende week afgerond in Oost-Duitsland.
Half mei is de laatste controle gepland. Ik zal tijdens de controle een aantal foto's maken van de route en deze vervolgens hier uploaden op het forum.
-
MathiasMaessen
- Geregistreerd lid
Beste genieters,
Is dat 1850 per equipe of per persoon?
Anders ga ik dat even in de begroting van mij als student zetten voor volgend jaar
, dit jaar heb ik eindexamens dus moet ik me daar op focussen.
Gegroet.
Is dat 1850 per equipe of per persoon?
Anders ga ik dat even in de begroting van mij als student zetten voor volgend jaar
Gegroet.
-
Cabrio Challenge
- Geregistreerd lid
Hoi Mathias,
Dat bedrag is per equipe.
Inclusief ontbijt, lunches, avondeten en overnachtingen.
Tot volgend jaar!
Groet,
Erwin
Dat bedrag is per equipe.
Inclusief ontbijt, lunches, avondeten en overnachtingen.
Tot volgend jaar!
Groet,
Erwin
-
Cabrio Challenge
- Geregistreerd lid
We zijn terug van de controle van de route van de Saab Cabrio Challenge 2013.
Het is een goed gebalanceerde rally met diverse indrukwekkende momenten, zoals het bezoek aan Dresden op vrijdagmiddag (incl. Frauenkirche).
Oost-Duitsland is een mooie omgeving met veel natuurschoon.
Ik heb een aantal foto's genomen en er staan een zestal teasertjes op de homepage. We verklappen natuurlijk niet al te veel!
Eén van de geuploade foto's is een telefooncel. Dat geeft aan dat je soms een aantal jaar terug in de tijd gaat. Hetzelfde geldt af en toe ook voor het wegdek... dat mag hier en daar wel een onderhoudsbeurtje gebruiken
Het is een goed gebalanceerde rally met diverse indrukwekkende momenten, zoals het bezoek aan Dresden op vrijdagmiddag (incl. Frauenkirche).
Oost-Duitsland is een mooie omgeving met veel natuurschoon.
Ik heb een aantal foto's genomen en er staan een zestal teasertjes op de homepage. We verklappen natuurlijk niet al te veel!
Eén van de geuploade foto's is een telefooncel. Dat geeft aan dat je soms een aantal jaar terug in de tijd gaat. Hetzelfde geldt af en toe ook voor het wegdek... dat mag hier en daar wel een onderhoudsbeurtje gebruiken
-
Cabrio Challenge
- Geregistreerd lid
Ruim twee weken geleden heeft de Saab Cabrio Challenge plaats gevonden.
Het was een geslaagde challenge met goede weersomstandigheden en de meer dan 80 aanwezige personen hebben zich zeer geamuseerd.
In de top van het klassement was het een zeer spannende strijd. Uiteindelijk bleek slechts één seconde afwijking op een regelmatigheidsproef het verschil te zijn tussen een eerste en een tweede plek. Eén van de saabforum.nl leden behaalde uiteindelijk de overwinning. Nogmaals van harte en geniet van de gewonnen prijs!
Zie de website http://main.saabcabriochallenge.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor een kort verslag inclusief enkele foto's.
Noteer vast in uw agenda: woensdag 25 t/m zondag 29 juni 2014.
Het was een geslaagde challenge met goede weersomstandigheden en de meer dan 80 aanwezige personen hebben zich zeer geamuseerd.
In de top van het klassement was het een zeer spannende strijd. Uiteindelijk bleek slechts één seconde afwijking op een regelmatigheidsproef het verschil te zijn tussen een eerste en een tweede plek. Eén van de saabforum.nl leden behaalde uiteindelijk de overwinning. Nogmaals van harte en geniet van de gewonnen prijs!
Zie de website http://main.saabcabriochallenge.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor een kort verslag inclusief enkele foto's.
Noteer vast in uw agenda: woensdag 25 t/m zondag 29 juni 2014.