twee keer zoveel hits op zoekterm 'cabrio' op autotrader
-
AvH
- Geregistreerd lid
Re: cabrio verkopen ??
De Flok schreef:Ik ben er heilig van overtuigd dat je auto de vraagprijs waard is, maar het probleem zit 'm denk ik in het feit dat je voor een kleine 11 mille ook al een 9-3 cabrio kan scoren met goed zoeken. Die is dan toch 4 a 5 jaar jonger. Misschien ook lastige kleur om te verkopen, zwart of donkerblauw trekt naar mijn mening toch een groter publiek. Nu wil ik niet zeggen dat je te duur bent, maar anderen worden gewoon goedkoop. Ik had twee jaar geleden ook niet kunnen dromen dat ik een 9-3 kon rijden, en nu heb ik er al 4 maanden eentje onder de kont. In ieder geval heel veel succes met de verkoop.AvH schreef:Goedendag,
Ik zie op de wegen steeds meer saabs cabriolets rondrijden
wat ik echter niet snap dat wij onze saan cabriolet maar niet kwijtraken
ben zelfs gezakt in de prijs en de auto is echt 100%
Wij hebben hem nu 3 jaar in ons bezit , destijds ben ik stad en land afgeweest om een goede cabrio aan te schaffen(vaak voor niets gereden) maar in Naarden was de bekende KLIK er
Verkopen doen we ivm ander werk en hij staat meer in de stalling dat we er mee rijden
Maar waar ik ook adverteer niemand reageerd en als ze reageren willen inruilen(mag-ben op zoek naar kleine auto voor vriendin) vragen ze de hoofdprijs) voor hun auto
Saab is uit 94
met de mooie kleur blauw&blauwe kap
Beige int.
17" lm velgen org.saab
en vorige maand zonder problemen door de keuring
ook de airco opnieuw laten afvullen, werkte niet meer na de winter (nu weer perfect)
Ik vraag in deze staat € 8250,-
foto's plus info via mail
Weer on-topic; Aantal hits is inderdaad wel opvallend hoog, maar ik moet zeggen dat ik met dit weer ook stiekem vaker op cabrio zoek, gewoon om oven te kijken en te kwijlen. Wie weet staat er iets leuks tussen. Maar wil eigenlijk nog zeker een jaar met m'n dichte 9-3 rondrijden.
Bedank voor je goede onderbouwde reactie,
Groet
AvH