Schade aan 93 Cabrio
-
N1colette
- Geregistreerd lid
Schade aan 93 Cabrio
Mijn 93 cabrio uit 2004 is aangereden op een parkeerplaats. Dader bekend dus verzekeringswerk.
Achterbumper flink beschadigd en wellicht nog andere schade die verborgen zit.
Wie heeft er goede ervaringen met een schadeherstelbedrijf in de regio Den Haag?
Achterbumper flink beschadigd en wellicht nog andere schade die verborgen zit.
Wie heeft er goede ervaringen met een schadeherstelbedrijf in de regio Den Haag?
-
Koppelbaas
- Donateur (3x)

Re: Schade aan 93 Cabrio
Ooit een renault bij AHZ laten doen en dat zag er netjes uit.
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Bos autoschade in zmeer. Ben je all risk verzekerd?
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Wel als je beroep wilt doen op bepaalde regelingen als bv Schadegarant. Geen eigen risico en gratis leenauto
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Nee, tenzij tegenpartij niet verzekerd is!johnb52 schreef:Maakt dat wat uit bij verhaalschade?
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

In R'dam denken we groot, dus toch deze tip in Capelle aan den IJssel: http://www.autoschadevanwijk.nl/nl. Professioneel en goed bedrijf.
-
budman
- Geregistreerd lid
Ik heb een van mijn vorige auto's bij Harteveld in Wateringen gebracht, perfect gedaan !
De schade was dat een landbouwtrekker de zijkant van mijn auto had opengereten en Harteveld heeft het perfect hersteld
Frans
De schade was dat een landbouwtrekker de zijkant van mijn auto had opengereten en Harteveld heeft het perfect hersteld
Frans
-
N1colette
- Geregistreerd lid
Op advies van Van Diemen uit Scheveningen is de auto hersteld bij Autoschade Herstel Den Haag in de Zilverstraat. Perfect resultaat; zeer klantvriendelijk. Een 10!