Caravan en 900 Classic Cabrio
-
Thom
- Donateur

Re: Caravan en 900 Classic Cabrio
heb 3000 km gereden met een trailer van ca. 1500 kg en een open classic cabrio. Geen problemen ondervonden. Alleen een verbruik van 1 op 5 bij ca. 100 km/uur, met open kap. Met dichte kap 1 op 6,5 als ik mij goed herinner. Wel iets meerverbruik door wat tuning.
-
klaasj
- Donateur (8x)

eigenlijk geen idee. het was een caravan met een 4 persoons zithoek voor en achter een zeg maar 1 half zithoek. dat was een stapelbed voor de kinderen. ik schat rond de 1200 kilo. Ik merkte aan de auto niets, ook niet in de bergen in de bochten of zo. gewoon een fijne combinatie om mee in te halen. ik moet nog ergens een foto hebben, zal eens kijken. en gevonden, kijk en geniet. gewoon de complete uitrusting mee naar de noordkaap.Burny schreef:Hoe zwaar was deze caravan en hoe reageert de carrosserie op het trekgewicht?klaasj schreef:Wij reden eind jaren 90 met de cabrio met een kip greyliner mee in de noordkaapralley. Geweldig gereden en geen centje pijn. Wel setje hulpveren en natuurlijk de auto in perfecte conditie. In de " bergen" kon de combinatie met fluitende turbo alles aan. Kapje naar beneden en gaan met die banaan. Ik kan het je aanraden.
Het lijkt mij ook fantastisch om te gaan doen.

-
Burny
- Geregistreerd lid
Bedankt voor jullie reacties.
We gaan er gewoon voor.
Wel maak ik de trekhaak demontabel want ik wil niet altijd met zo'n knobbel rond rijden.
Wordt vervolgd.
We gaan er gewoon voor.
Wel maak ik de trekhaak demontabel want ik wil niet altijd met zo'n knobbel rond rijden.
Wordt vervolgd.
-
tweemeter
- Donateur

Ik ben net terug, verbruik was met kap open en kip erachter 1 op 8,6. Wel een kleine Kompakt met hefdak
. Zonder caravan rijd ik 1 op 11/12.