Een paar weken geleden heb ik een post geplaatst "Achter zijraam gaat niet dicht" waarop ik vele reacties heb gehad. Het bleek dat er iets niet lekker zat
in de control unit (zit in de kofferbak en regelt het dak en de ramen). Een nieuw relais erin geplaatst maar dat leverde ook niet het gewenste resultaat.
Uiteindelijk toch maar een nieuwe gebruikte unit op de kop getikt en ja hoor het raam werkt weer zoals het hoort te werken......maar......nu wil het
cabrio dak niet meer open. Nu staat de klep omhoog en de achterkant van het dak staat 20 cm open en nu wil hij niet meer op of neer.
Nu wordt ik echt stapelgek!?!?! Ik heb al weer heel wat zitten zoeken wat dit zou kunnen zijn en ik verwacht dat de nieuwe unit opnieuw moet worden
geprogrammeerd. Op verschillende sites zeggen ze dat dit met een TECH 2 of ISAT programmeer apparaat moet gebeuren, of te wel terug naar de garage
en penning 16 betalen.....dat was ik eigenlijk niet van plan. Daarom de vraag of iemand weet of er een andere mogelijkheid is?
Cabrio dak sluit niet na vervangen control unit 900 ng .
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Re: Cabrio dak sluit niet na vervangen control unit.
Ik heb het andere topic wel gezien maar niet gevolgd. Die vervangunit, uit wat voor Saab komt die precies?
Stuur G-ice eens een berichtje. Die heeft een techII, misschien kan hij je helpen voor een mooi tarief. Of van Dongen in het dorpje Zeeland eens bellen, die zijn nogal goed met cabrio dingen schijnt.
Stuur G-ice eens een berichtje. Die heeft een techII, misschien kan hij je helpen voor een mooi tarief. Of van Dongen in het dorpje Zeeland eens bellen, die zijn nogal goed met cabrio dingen schijnt.
-
EugeneW
- Geregistreerd lid
Re: Cabrio dak sluit niet na vervangen control unit 900 ng .
Misschien een rare vraag maar wie is G-ice?
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Is geen rare vraag hoor. Hij is een mede forumer die bovengemiddeld handig is met autocomputerdingen zullen we maar zeggen.
-
rene
- Geregistreerd lid
De dakcomputer is specifiek voor jouw dak geprogrammeerd. Als je nu een andere computer gaat monteren heeft ie andere waarden er in zitten dan jouw oude.
Oplossing: Oude computer monteren, waardes opschrijven. Nieuwe computer monteren en waarde's overnemen.
René.
Oplossing: Oude computer monteren, waardes opschrijven. Nieuwe computer monteren en waarde's overnemen.
René.