verstandige keuze
-
Switch
- Geregistreerd lid
Re: verstandige keuze
Vorig jaar ook een aantal keren tegengekomen tijdens het zoeken. Hadden toen ook een leuke Aero staan. Wel veel import volgens mij. Ik ken ze niet want ben er niet geweest toen. Ook al staat het duidelijk in de advertentie maar mocht je door je enthousiasme eroverheen gelezen hebben, die uit de link is van 2003
Dit lijkt me ook een import want ik zie geen kenteken.
-
bart1963
- Geregistreerd lid
Als geld een rol speelt dan zou ik met 20.000km p/j ook voor LPG of Diesel gaan.
Kijk ook eens over de grens, ZOIETS bijvoorbeeld.
Komt natuurlijk wel stukje BPM bij.
Kijk ook eens over de grens, ZOIETS bijvoorbeeld.
Komt natuurlijk wel stukje BPM bij.
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Bedrijf niet, auto wel gezien en maakte een afgeleefde indruk; veel slijtageplekken op de stoelen en motorkap vol steenslag.RuudW schreef:iemand bekend met deze auto en/of dit bedrijf?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/saab ... =mympBuyer
-
evdpol
- Geregistreerd lid
Ik heb een 9-3 Cabrio 2.0 t op G3 te koop. Wagen is van 2005, donkerblauw met dito kap.
Navigatie, aux, pdc etc. Boekjes aanwezig en in prima staat. Kmstand is 148 dzdkm
Net een nieuwe accu en 4 nieuwe banden. Wil weer terug naar een Volvo wat ik hiervoor ook reed.
Puur practische keuze, wil alle kinderen en voetbaltassen kunnen meenemen .....
Bij interesse graag een pb.
Navigatie, aux, pdc etc. Boekjes aanwezig en in prima staat. Kmstand is 148 dzdkm
Net een nieuwe accu en 4 nieuwe banden. Wil weer terug naar een Volvo wat ik hiervoor ook reed.
Puur practische keuze, wil alle kinderen en voetbaltassen kunnen meenemen .....
Bij interesse graag een pb.
-
RuudW
- Geregistreerd lid
Beste Forumleden, bedankt voor jullie reacties.
inmiddels ben ik sinds zaterdag de gelukkige eigenaar van een Caab 9-3
inmiddels ben ik sinds zaterdag de gelukkige eigenaar van een Caab 9-3