Goedemiddag
Ik heb een saab 900 ng cabrio gekocht
Toen ik hem ging ophalen wist ik dat de achterruit opnieuw moest worden vastgezet zit nl bovenaan los en is Nasr beneden gezakt
Het dak zag er verder goed uit en werkte ook perfect
Nu ben ik er mer naar huis gereden omg 100 km op snelweg
Thuis aangekomen zit het dak ineens niet meer strak het hangt in het midden helemaal
Heeft iemand hier ervaring mee
Cabrio dak spannen achterruit zit los
-
black ie
- Geregistreerd lid
Re: Cabrio dak spannen achterruit zit los
Kwam er net achter dat ik het laatste type dak heb met de rubberrand langs de ruit ( zie tekst cabrio dak webshop)nu is deze echter los kapot.
Is het mogelijk om de ruit vast in het dak te lijmen net zo als bij het vorige type dak zo ja welke lijm,kit gebruiken
Tekst cabriodakwebshop:
Kenmerken: montageklare fabriekskap, verbindingsnaden gesealed, verwarmde achterruit.
Opmerking: Saab heeft va. 94 t/ m 96 een vaste ruit in de cabriokap, de kap stof is direct aan het glas vast gesealed. Van af 96 t/ m 98 is de achterruit verwisselbaar, langs het glas is een rubber rand zichtbaar. De kap met vaste ruit past ook op het model met verwisselbare ruit.
Kijk voor meer informatie op de website van onze montage afdeling: http://www.cabrioletkappen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Is het mogelijk om de ruit vast in het dak te lijmen net zo als bij het vorige type dak zo ja welke lijm,kit gebruiken
Tekst cabriodakwebshop:
Kenmerken: montageklare fabriekskap, verbindingsnaden gesealed, verwarmde achterruit.
Opmerking: Saab heeft va. 94 t/ m 96 een vaste ruit in de cabriokap, de kap stof is direct aan het glas vast gesealed. Van af 96 t/ m 98 is de achterruit verwisselbaar, langs het glas is een rubber rand zichtbaar. De kap met vaste ruit past ook op het model met verwisselbare ruit.
Kijk voor meer informatie op de website van onze montage afdeling: http://www.cabrioletkappen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
maccebeer
- Geregistreerd lid
Ik heb een paar maanden geleden mijn achterruit gelijmd. Eerst heel goed reinigen, goed ontvetten (thinner) en laten drogen. Ik heb Sikaflex gebruikt, en het houdt zich vooralsnog prima. (kap heb ik iets open gezet om hem van spanning af te halen, daarna gelijmd, goed aangedrukt zodat de sikaflex er weer uit gedrukt wordt. restjes weggehaald, daarna alles goed afgetaped met ducttape en laten drogen. Wanneer het begon te drogen weer op spanning zetten, en laten uitharden). Iedereen zegt dat het een tijdelijke oplossing is, maar vooralsnog houdt het prima.
succes!
succes!
-
black ie
- Geregistreerd lid
[]Nou raam vastgelijmd goed gelukt ziet er super uit
-
maccebeer
- Geregistreerd lid
mooi, nu wel een fotootje graag....