saab zo goed?????

Voor alle Saab cabrio rijders
jor
Geregistreerd lid

Re: saab zo goed?????

Bericht door jor » ma 27 jan, 2014 17:11

Als ik dan weer eens lekker over de weg zoef dan vergeet ik die perikelen 8) .

peeke 1972
Donateur
Donateur

Bericht door peeke 1972 » ma 27 jan, 2014 17:22

Ik heb een 3-tal maanden geleden ook een Saabje gekocht. Was van een oud ventje en was ook nog goed onderhouden. Naar de norm van de meeste mensen en garages toch. Mijn normen qua onderhoud liggen wat hoger en ben daarom nog een kleine1500 euro extra kwijt om deze daar te brengen. Daar waar de meeste liefhebbers hun auto's zitten qua staat van onderhoud. Als je zo een auto koopt ben je zekerder. Dat is nu het verschil wat je kan tegen komen. En dan zeggen de meeste Saab is een goede auto dankzij de vorige eigenaar die de auto met liefde verzorgde. Andersom kan het ook en dan ben je gezien. Als ik een andere tweedehands koop hou ik zowiezo altijd een 1500 euro achter de hand om die wagen op niveau te brengen en dat is tot nu toe bijna altijd juist geweest. Ook bijv met mijn citroen C5 die maar 4 jaar oud was toen ik die kocht. En op die manier heb ik eigenlijk nog nooit probleem auto's gehad ondanks dat het merken waren die de naam hebben van wel. Dus goed onderhoud is erg belangrijk bij elke auto.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

veloce
Geregistreerd lid

Bericht door veloce » ma 27 jan, 2014 21:45

levensnevel schreef::offtopic:
vroeger,
toen ik nog jong was en Willy van Gent in Rotterdam nog op de Bergweg zat liep ik elke week wel een paar keer langs hun showroom om al die prachtige Laverda's te bewonderen.
Dus kenner :?:
Ik herken ze iig uit duizenden :roll:

no shit
http://www.laverdaclub.eu/advert/te_koop.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
da's serieus veel geld zeg
Koester je Jota maar Veloce :!:
Leuk... zo zie je maar weer!

Fredje65
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Fredje65 » di 28 jan, 2014 21:59

Saab-rijders bewaren cultureel erfgoed!

Plaats reactie