Ik heb een 9.3 cabrio uit 2000 en nu werkt de binnenverlichting maar half. De twee lampjes bij de achterbank doen precies wat er verwacht wordt maar de lamp boven de achteruitkijkspiegel doet niets. De lampjes boven de spiegel zijn beide goed.
Het 3 standen schakelaartje naast het contactslot staat in de middenpositie. Als ik het schakelaartje in positie 1,2 of 3 zet gebeurt er niets.
Zou het schakelaartje stuk kunnen zijn?
Binnenverlichting werkt maar half
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Binnenverlichting werkt maar half
Schakelaartje gaan zelden echt stuk, je probleem zit gewoon wel in het schakelaartje, maar deze is gewoon vervuild door zand en stof, goed schoonmaken inwendig, schakelaartje is redelijk simpel te demonteren.Zou het schakelaartje stuk kunnen zijn?
-
Paul Highlander
- Geregistreerd lid
Dit heb ik exact hetzelfde 
Net Aero elektr interieur ingebouwd, as3 uitbreiding ingebouwd......maar binnenlampjes kreeg ik niet werkend.....
Als die schakelaar de enige aansturing is gaan we die maar eens uit elkaar halen, ben benieuwd of ik daarna weer licht in de duisternis zie
Gr Paul
Net Aero elektr interieur ingebouwd, as3 uitbreiding ingebouwd......maar binnenlampjes kreeg ik niet werkend.....
Als die schakelaar de enige aansturing is gaan we die maar eens uit elkaar halen, ben benieuwd of ik daarna weer licht in de duisternis zie
Gr Paul
-
jansen
- Donateur (7x)

Zou het lampje stuk kunnen zijn?
de lamp boven de achteruitkijkspiegel doet niets. De lampjes boven de spiegel zijn beide goed.