Cabrio mogelijk verkopen

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
0240613
Geregistreerd lid

Cabrio mogelijk verkopen

Bericht door 0240613 » di 13 mei, 2014 23:21

Na 3 zomers met de 9-3 cabrio gereden te hebben ga ik deze mogelijk verkopen. Ik rij er te weinig in en heb er ook weinig tijd voor.

Wat zou deze nog opleveren? Het is een MY2001 2.0 hoge druk turbo (turbo meter op dashbord) 185 pk. SE model, automaat.

In 2011 heb ik deze gekocht met een vastgelopen motor, bij 285.000km en motor gemonteerd die 150.000 gelopen had. Inmiddels 305.000 op de teller.

Zie https://plus.google.com/photos/11128975 ... rt-i-oPWOg" onclick="window.open(this.href);return false; voor de foto's

Voor ik de auto gekocht heb, is er in een jaar voor 3500 euro onderhoud aan gepleegd en een afneembare trekhaak geplaatst. Sinds 2011 heeft de auto alleen in de zomer gereden, in de winter winterslaap in de garage. Ook in de zomer altijd binnen geslapen. Net weer een verse APK tot mei 2015. Windscherm zit erbij, mogelijkheid om een mp3 speler aan te sluiten en een steering brace gemonteerd.

Is geen nieuwe auto meer, kap functioneert prima maar wel wat slijtageplekken (wel helemaal lekdicht), ik moet de downpipe nog vervangen voor een gebruikt exemplaar. Sid is goed geen pixel uitval, acc module bij warm weer uitval. Airco pomp is dmv korte riem er tussen uit gelust sinds ik de auto heb.

Wat zou een redelijke vraagprijs zijn? Graag jullie mening alvoor ik de auto wel of niet te koop zet. Heeft een hoge km stand maar is goed onderhouden. Heeft mij nooit laten staan, buiten regulier onderhoud en een DI cassette (=> met als gevolg catalysator schade) geen problemen.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Cabrio mogelijk verkopen

Bericht door johnb52 » wo 14 mei, 2014 0:16

Zonder foto's te zien?

Particuliere verkoop?

Ik schat tussen de 1500/2500, afhankelijk van kleur, opties, en staat van onderhoud, en hoe hij er optisch uitziet.

Edit: zwart met se pakket, automat op ALU26... Beige leer zonder beschadigingen? AS3?

0240613
Geregistreerd lid

Bericht door 0240613 » wo 14 mei, 2014 0:48

Idd as3 beige leer in goede staat en alu 26

luk
Geregistreerd lid

Bericht door luk » wo 14 mei, 2014 8:02

Obv van deze info zou ik meegaan in de richtprijzen hierboven genoemd. Met een goed gepoetste auto, goede advertentietekst, een reeks aan duidelijke foto's en zichtbare onderhoudshistorie (ik voeg bij verkoop vaak een foto toe van de uitgelegde facturen en gestempelde boekje op het buro) kom je wel wat hoger denk ik.
Heb je al eens wat vergelijk gedaan op gaspedaal.nl of marktplaats?
Vaak zoeken potentiële kopers op bouwjaar en dan top-down op prijs. Succes met de overweging!

MichelSchreurs
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door MichelSchreurs » ma 02 jun, 2014 23:30

Hey, dit is mijn auto nu! Hij bevalt uitstekend :mrgreen:

Plaats reactie