Hi all,
Waarschijnlijk heel niche dit onderwerp en vast niet interessant.
Maar tot nu toe altijd goede antwoorden gehad via forum.
Ik heb vorige week succesvol Parrot mki9200 laten inbouwen icm Saab AUX in 9-3v1 Cabrio AS-3 systeem.
Alles doet het, ben super blij, Navishop in Nootdorp (vlakbij Den Haag) heeft goed werk geleverd!
Vraag is...
Je kan op de Parrot (mki9200) een andere achtergrond zetten, bijvoorbeeld, je raadt het al, een Saab logo.
Heeft iemand hier ervaring mee / gouden tip?
Dank en groet,
Reinier
Hoe Saab achtergrond op scherm Parrot mki9200 in 9-3 Cabrio?
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Re: Hoe Saab achtergrond op scherm Parrot mki9200 in 9-3 Cab
Hallo reinier,
http://www.gebruikershandleiding.com/Pa ... ?page=0016" onclick="window.open(this.href);return false;
Het gaat vrij simpel maar je moet eerst even op je telefoon een afbeelding van het saablogo downloaden. Dat verstuur je dan naar de parrot. Staat zeer gelikt!
http://www.gebruikershandleiding.com/Pa ... ?page=0016" onclick="window.open(this.href);return false;
Het gaat vrij simpel maar je moet eerst even op je telefoon een afbeelding van het saablogo downloaden. Dat verstuur je dan naar de parrot. Staat zeer gelikt!
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Speelt de Parrot via de AS3? Wat is de kwaliteit van het geluid via de Parrot?ReinierH schreef:Ik heb vorige week succesvol Parrot mki9200 laten inbouwen icm Saab AUX in 9-3v1 Cabrio AS-3 systeem.
Alles doet het, ben super blij, Navishop in Nootdorp (vlakbij Den Haag) heeft goed werk geleverd!
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Nee speelt niet via AS3 maar enkel over de dashboard- en achterste speakers en dan nog via de interne versterker van de Parrot. En dat geeft een geluid waar je niet vrolijk van wordt. Daarom heeft Reinier ook direct een Saabaux laten plaatsen (net zoals ik). Over de Saabaux is al van alles geschreven hier op het forum.
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Dank, en heb al een Saabaux CdConnect waar ik erg tevreden over ben: elke willekeurige bron via een 3.5 mm. jackplug over de originele Saab radio/cd-speler met prima geluid over alle 6 de speakers. En dan blijf ik bellen met oude vertrouwde Nokia bluetooth CK-7W carkit.
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Ja dan heeft de parrot voor jou geen enkele meerwaarde (behalve een mooi schermpje met een saablogo)
-
ReinierH
- Geregistreerd lid
Dag all,
Klopt wat wysiwyg zegt.
Ik gebruik mki9200 nu met name voor het bellen en geluid via bijv. SD kaartje. Geluid is dan redelijk+.
Via de Saab Aux is geluid van iPod zoals het zou moeten zijn.
Blijf echter nog wel pielen met dat Saablogo als achtergrond, schijn je niet te kunnen versturen van iPhone?! en MacBook kan niet koppelen met Parrot.
Nou ja, nog even verder kijken.
Nu maar eerst wat serieus cabrio weer jongens!
Groet,
Reinier
Klopt wat wysiwyg zegt.
Ik gebruik mki9200 nu met name voor het bellen en geluid via bijv. SD kaartje. Geluid is dan redelijk+.
Via de Saab Aux is geluid van iPod zoals het zou moeten zijn.
Blijf echter nog wel pielen met dat Saablogo als achtergrond, schijn je niet te kunnen versturen van iPhone?! en MacBook kan niet koppelen met Parrot.
Nou ja, nog even verder kijken.
Nu maar eerst wat serieus cabrio weer jongens!
Groet,
Reinier
-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Appel staat er om bekend dat het zeer moeilijk doet over uitwisseling van bestanden via BT. Mede daarom ben ik overgestapt op android toestellen. Mogelijk kun je een en ander via een android toestel laten overzetten?