Wat zou jullie doen?

Voor alle Saab cabrio rijders
Hans9-5
Geregistreerd lid

Re: Wat zou jullie doen?

Bericht door Hans9-5 » zo 07 sep, 2014 12:57

Mooie wagen!!!!

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij mijn Megane 2 Cabrio, is het soms beter rijden met de ramen achter omlaag?? Minder wind, met windscherm.

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » zo 07 sep, 2014 13:06

Persoonlijk wind ik dit wel mooi voor op de achterkant. De 9-3 in het nieuwe font.
Afbeelding

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » zo 07 sep, 2014 13:39

robluijpers schreef:Ik heb nog 93 links staan en aero rechts, zag vandaag een caab rijden zonder aanduiding en vind het toch net even iets beter ogen, en een kenner ziet toch wel dat het en aero is, hoef niet "op te scheppen" haha.
:D
Helemaal mee eens. Ik vind zonder ook mooier. Laat die petjes maar denken dat ik in een of andere trutteschudder rijd. Die zien toch geen verschil.
Totdat ik de volle mep PK's er op zet. :-P+ Op onze Aero zit alleen Aero, maar die wil Mrs. er niet af hebben. Het is tenslotte haar auto.

:O:

PK1970
Geregistreerd lid

Bericht door PK1970 » zo 07 sep, 2014 16:38

Sinds ze bij bij vader ooit de aanduiding "turbo" van z'n 99'er hebben gestolen en daarbij een flinke lakbeschadiging achterlieten, haal ik altijd alle merk- en typeaanduidingen van de auto af. Ik rij dus "kaal" zowel in mijn Saab als mijn Audi. Ik bewaar de originele aanduidingen wel altijd voor diegene die na mij de auto gaat rijden en ondertussen vind ik zo'n kale kont ook wel heel erg straks en discreet, het heeft een bepaalde klasse. Niet iedereen hoeft precies te weten wat ik precies rij :wink:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 07 sep, 2014 18:14

Ach even kenteken intikken op de RDW site en iedereen weet het.

PK1970
Geregistreerd lid

Bericht door PK1970 » zo 07 sep, 2014 19:28

Als je als bij de RDW gaat intypen om te kijken wat de buurman rijdt om je nieuwsgierigheid op deze manier te bevredigen, dan mag je wel een afspraak met de psychiater :twisted:

Yellow
Geregistreerd lid

Bericht door Yellow » zo 07 sep, 2014 20:23

PK1970 schreef:Als je als bij de RDW gaat intypen om te kijken wat de buurman rijdt om je nieuwsgierigheid op deze manier te bevredigen, dan mag je wel een afspraak met met de psychiater :twisted:
En toch doen heeeel veeeel mensen dat!...daarom zie je ook vaak dat weer andere mensen hun kenteken onleesbaar maken als ze hun auto op de foto zetten?....zouden ze dat ook onder het rijden doen :roll:

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » zo 07 sep, 2014 20:54

en dan nog is het niet zaligmakend om het te checken bij de RDW. voor 't zelfde geld heeft Buur zijn autootje laten kietelen.

Fokko1
Donateur
Donateur

Bericht door Fokko1 » zo 07 sep, 2014 22:46

Ik heb de V6 aanduiding eraf gehaald, want dat vond ik een beetje schreeuwerig (dat merkt men bij de verkeerslichten wel dat ie kracht heeft... :wink: ). Toen heb ik ook enorm getwijfeld of ik de rest er ook zou moeten afhalen - uiteindelijk gedaan. Moet bekennen dat het mij niet stoort als er Aero en 9-3 op staat, maar zonder vind ik mss net even rustiger.

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » ma 08 sep, 2014 16:40

Ik zou de emblemen dan niet klakkeloos in de kliko kiepen, een evt nieuwe eigenaar kan er best blij van worden....

Plaats reactie