gisteravond reed ik achter onze saab, komt idd niet vaak voor.
maar telkens mijn vrouw remde, viel mij op dat de remlichten rechts en links niet op dezelfde positie staan.
links : 2e lampje van de onderste rij, rechts : 1e lampje van de onderste rij.
heel eigenaardig > is dit normaal ?
remlichten 9-3v2
-
luk
- Geregistreerd lid
Re: remlichten 9-3v2
Geen melding? En alle lampjes werken nog wel?
Bij uitval neemt het lampje ernaast (in de zelfde unit) de taak over.
Bij uitval neemt het lampje ernaast (in de zelfde unit) de taak over.
-
smeedereynde
- Geregistreerd lid
idd de oorzaak
kreeg melding dat remlicht niet werkte > blijkbaar neemt naastliggend lampje over.
nieuw probleem : mijn lampje bleek geverfd te zijn > in auto shop kennen ze geen rode lampjes.
iemand enig idee of dit zo hoort ?
kreeg melding dat remlicht niet werkte > blijkbaar neemt naastliggend lampje over.
nieuw probleem : mijn lampje bleek geverfd te zijn > in auto shop kennen ze geen rode lampjes.
-
jansen
- Donateur (7x)

Dat is gewoon orgineel zo, is speciaal vanaf modeljaar 2008, met die ICE Cube achterlichten, de Ford dealer heeft ze ook.
http://www.lampengrossier.nl/epages/617 ... ts/5812088" onclick="window.open(this.href);return false;
-
luk
- Geregistreerd lid
Moest ook even zoeken, veel lampjes lijken er op, maar hebben toch andere aansluiting of zijn oranje...
Ik heb ze gehaald bij saab Stern Amsterdam Zuidoost (naast mercedes dealer) burgemeester strahmanweg
Ik heb ze gehaald bij saab Stern Amsterdam Zuidoost (naast mercedes dealer) burgemeester strahmanweg