3e remlicht in spoiler
-
ClassicS
- Geregistreerd lid
3e remlicht in spoiler
Wie weet wat er nodig is om een 3e remlicht in de spoiler (van een classic cabrio '93) te krijgen? Is de behuizing al ingebouwd en is een rood glas voldoende ipv het zwarte kapje of is er ook een behuizing en bedrading nodig? Zou het ook open kunnen maken, maar ben ver van de auto verwijderd.
-
cobra427
- Geregistreerd lid
Re: 3e remlicht in spoiler
Ik heb dit bij SAAB Tholen laten installeren. Compleet nieuw 3e remlicht setje incl behuizing en rood glas. Bij mij lag de bedrading er niet. Belgische auto.ClassicS schreef:Wie weet wat er nodig is om een 3e remlicht in de spoiler (van een classic cabrio '93) te krijgen? Is de behuizing al ingebouwd en is een rood glas voldoende ipv het zwarte kapje of is er ook een behuizing en bedrading nodig? Zou het ook open kunnen maken, maar ben ver van de auto verwijderd.
Totaal heb ik er ongeveer 180 euro voor betaald (incl montage)
Succes.
-
Geert
- Geregistreerd lid
Je hebt een complete lichtunit nodig. achter jouw dekseltje is het leeg.
Voor montage kan spoiler erop blijven.
Bedrading in de wagen ligt er reeds, maar is moeilijk berijkbaar.
Je neemt de linker bekleding in de kofferruimte eraf en links boven het wielhuis vindt je een dubbele stekker met 1 rode kabel. (er is een reeks stekkers daar) dit is je plus. Massa neem je daar aan de kabel voor de nummerbordverlichting. Is origineel ook zo. (ik heb een belgische 1993)
Laat niemand stroom aftappen aan je achterlichtunitkabelboom. Ziet er niet uit en geeft onnodige kabelbeschadigingen.
De lichtunit alleen is niet goedkoop, dus doe zoals ik, koop voor dezelfde prijs een komplete spoiler bij schwedenteile.de. Kan altijd nog van pas komen.
Voor montage kan spoiler erop blijven.
Bedrading in de wagen ligt er reeds, maar is moeilijk berijkbaar.
Je neemt de linker bekleding in de kofferruimte eraf en links boven het wielhuis vindt je een dubbele stekker met 1 rode kabel. (er is een reeks stekkers daar) dit is je plus. Massa neem je daar aan de kabel voor de nummerbordverlichting. Is origineel ook zo. (ik heb een belgische 1993)
Laat niemand stroom aftappen aan je achterlichtunitkabelboom. Ziet er niet uit en geeft onnodige kabelbeschadigingen.
De lichtunit alleen is niet goedkoop, dus doe zoals ik, koop voor dezelfde prijs een komplete spoiler bij schwedenteile.de. Kan altijd nog van pas komen.