Beste Saab-vrienden,
Ben hier nieuw en sinds een paar weken de trotse bezitter van een Saab 900 Turbo Classic cabrio 16v. Hele mond vol, en ook nog eens een automaat, van oorsprong een Amerikaan uit 1988, die in 1989 naar ons land gekomen is , en vervolgens goed verzorgd en weinig kilometers (miles op de klok) heeft gemaakt.. Vorige week een windscherm laten plaatsen (ben zelf bepaald niet handig) en afgelopen weekeinde naar de Bourgogne gereden... wat een genot! Heb op de heenweg vrijdag tot Toul open kunnen rijden, daarna was het donker en werd het wat koud.. Zit nog wel met wat vragen maar ga op het forum eerst maar eens de kat uit de boom kijken....
Wellicht tot ziens!
Paulus 900
Nieuw
-
luk
- Geregistreerd lid
Re: Nieuw
Welkom Paulus!
Veel plezier met je gorgelende turbo! Windscherm is inderdaad wel fijn. Evenals de kachel op 3 als het 's avond wat frisser is open. Doet je stoelverwarming het nog? Vaak is het verwarmingsmatje stukgegaan na al die jaren.
Hint: we zijn hier op het forum nogal visueel ingesteld...
Veel plezier met je gorgelende turbo! Windscherm is inderdaad wel fijn. Evenals de kachel op 3 als het 's avond wat frisser is open. Doet je stoelverwarming het nog? Vaak is het verwarmingsmatje stukgegaan na al die jaren.
Hint: we zijn hier op het forum nogal visueel ingesteld...
-
Yellow
- Geregistreerd lid
Hi paulus900,
Die jongens hier op dit forum krijgen een punthoofd van gasten zoals jij en ik
ik heb dit zelfde ook en hun daar ook al mee geconfronteerd Ha ha ....ze zijn wel super behulpzaam
dat is hier grote klasse op het forum!
Geniet van je aanwinst
Yellow
Die jongens hier op dit forum krijgen een punthoofd van gasten zoals jij en ik
Geniet van je aanwinst
Yellow
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Daar hoef je ook helemaal niet technisch voor te zijn.paulus900 schreef:...niet zo technisch... foto uploaden?
viewtopic.php?f=19&t=3955
Goed plan. Vergeet ook de zoekfunctie niet, voordat je vragen stelt die al 100x gesteld zijn... search.php... wel met wat vragen maar ga op het forum eerst maar eens de kat uit de boom kijken....