Heren,
In de zoektocht naar een Saab cabrio blijkt dat je vroeg of laat Cabriocars in Abcoude tegenkomt.
Op dit forum vind ik vooral oudere berichten, maar blijkbaar kennen toch wat forummers het bedrijf of komen ze regelmatig in de buurt.
Twee vraagjes:
- kunnen jullie je ervaring met dit bedrijf delen (eerlijke info, historiek, service, vriendelijk, onderhandeling van de prijs)
- zou er iemand bereid zijn om er een saab voor mij te screenen (dat bespaart me mogelijks een tochtje van 480 km).
De bedoeling is niet een "jetcars debat" op te starten. Dat dit een verkoper is en geen saabdealer is duidelijk. Dit bedrijf heeft de wages niet jarenlang zelf opgevolgd en dit heeft onvermijdelijk een impact naar kwaliteit, daar ben ik me natuurlijk van bewust.
Reacties per PB natuurlijk welkom.
Dank aan allen,
Olivier
Hulp met Cabriocars - Abcoude
-
Qabriolet
- Donateur (6x)

Re: Hulp met Cabriocars - Abcoude
Geen antwoord op je vraag, en wellicht heb je wel iets aan de informatie die in dit topic staat: [http://www.saabforum.nl/viewtopic.php? ... 7&t=132480) geweid aan de aanschaf van een saab 9-3OG, en daar vind je veel informatie over waarop te letten. Ook over cabriolets.
En, als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal ook...
Succes.
En, als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat meestal ook...
Succes.
-
Harrum
- Donateur (4x)

Olivier,
Neem ook eens contact met CabrioCare in Naarden op. Ik ben er onlangs geweest, heb hun werk gezien en uiteraard met ze gesproken.
Kwaliteit is goed, kennis -vooral van en met Saabs- is ruimschoots aanwezig, vriendelijke mensen.
In ieder geval ga ik deze winter mijn kap bij hen laten vervangen.
Groet,
Harmen
Neem ook eens contact met CabrioCare in Naarden op. Ik ben er onlangs geweest, heb hun werk gezien en uiteraard met ze gesproken.
Kwaliteit is goed, kennis -vooral van en met Saabs- is ruimschoots aanwezig, vriendelijke mensen.
Groet,
Harmen
-
OlivierB
- Geregistreerd lid
Heren,
Dank voor deze eerste reacties.
@ Qabrio
Saab kooptips zijn inderdaad nuttig. De topics hierover heb ik dus al doorgenomen.
@Harrum
Cabiocare lijkt wel wat, maar nu zoek ik eerst een leuke cabrio. Zie ook mijn PB.
Olivier
Dank voor deze eerste reacties.
@ Qabrio
Saab kooptips zijn inderdaad nuttig. De topics hierover heb ik dus al doorgenomen.
@Harrum
Cabiocare lijkt wel wat, maar nu zoek ik eerst een leuke cabrio. Zie ook mijn PB.
Olivier
-
maccebeer
- Geregistreerd lid
Ik wil wel eens kijken daar voor je, voor mij niet zo ver. Speciale auto op het oog?
-
Fredje65
- Donateur (5x)

CabrioCare in Naarden levert inderdaad vakwerk!
Harrum schreef:Olivier,
Groet,
Harmen
-
N1colette
- Geregistreerd lid
Ik heb mijn saab 93 cabrio uit 2004 in 2012 bij Cabriocar gekocht en heb daar tot op vandaag geen spijt van.
Jan Jaspers haal zijn saabs veel uit het buitenland. De mijne komt uit Italie.
Een prima auto. Ik kreeg garantie en over reparaties werd niet moeilijk gedaan.
Voor onderhoud doet Jan zaken met een Saab technicus uit Vinkeveen. Mijn auto is daar nu in onderhoud
en dat bevalt prima.
Jan Jaspers haal zijn saabs veel uit het buitenland. De mijne komt uit Italie.
Een prima auto. Ik kreeg garantie en over reparaties werd niet moeilijk gedaan.
Voor onderhoud doet Jan zaken met een Saab technicus uit Vinkeveen. Mijn auto is daar nu in onderhoud
en dat bevalt prima.