Dasboardverlichtings probleem
-
Peterx300
- Geregistreerd lid
Dasboardverlichtings probleem
Hallo,
Misschien is het vloeken in de kerk maar ik bedoel het vergelijken van de Saab Cabrio met een BMW 5 serie meer in de zin of het klopt ja of nee. De toetsen en bediening op het stuur is in mijn BMW verlicht maar niet in de Saab. Klopt dit? Zo niet hoe ga ik dat regelen? Tegelijkertijd is schakelaar verlichting ook niet in orde. En hoe ga ik dit fixen? En ik heb als ik de mistlampen voor aan het staan geen symbooltje vanin het dashboard. klopt dit?
Hoor graag van jullie
Gr Peter
Misschien is het vloeken in de kerk maar ik bedoel het vergelijken van de Saab Cabrio met een BMW 5 serie meer in de zin of het klopt ja of nee. De toetsen en bediening op het stuur is in mijn BMW verlicht maar niet in de Saab. Klopt dit? Zo niet hoe ga ik dat regelen? Tegelijkertijd is schakelaar verlichting ook niet in orde. En hoe ga ik dit fixen? En ik heb als ik de mistlampen voor aan het staan geen symbooltje vanin het dashboard. klopt dit?
Hoor graag van jullie
Gr Peter
-
jor
- Geregistreerd lid
Re: Dasboardverlichtings probleem
Hoi Peter.Om wat voor een cabrio gaat het?Bouwjaar bv en type.
-
klaasj
- Donateur (8x)

Tot nu toe klopt alles wat je zegt
radiobediening is niet verlicht
mistlampen voor hebben geen daschboardlampje maar alleen verlichte schakelaar
wat is er met de verlichtingsknop
radiobediening is niet verlicht
mistlampen voor hebben geen daschboardlampje maar alleen verlichte schakelaar
wat is er met de verlichtingsknop
-
Peterx300
- Geregistreerd lid
Hallo,
Het betreft een eind '98'r Cabrio 2.0 turbo. En mijn lichtschakelaar ie niet verlicht.
Gr Peter
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=55030044
Het betreft een eind '98'r Cabrio 2.0 turbo. En mijn lichtschakelaar ie niet verlicht.
Gr Peter
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=55030044
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

Is er toch nog iets goed een een BMW!
-
klaasj
- Donateur (8x)

tjaaaa. dat lichtknopje moet wel een groen lampje hebben. dat zit er volgens mij achter verstopt maar dat weet een forumlid zeker beter. 
-
Peterx300
- Geregistreerd lid
Ik voel 'm al aankomen. Volgens mij is het best wel eens handig om het dashboard er eens compleet te demonteren en een aantal lampjes te vervangen
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

In de schakelaar voor de mistlampen voor zit een piepklein groen lampje dat (voor zover ik weet) enkel bij de Saab dealer te koop is voor 'slechts' ong. € 6,00 per stuk. Heb er een maand geleden twee van gekocht.
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Dasboardverlichtingsprobleem
Dit klopt.Peterx300 schreef:.. De toetsen en bediening op het stuur is in mijn BMW verlicht maar niet in de Saab. Klopt dit?
Dan neem je een niet te kleine hamer en dan sla je net zo lang op de stuurbediening totdat de lampjes uit zijn.Zo niet hoe ga ik dat regelen?