Haynes Saab 900 (inclusief turbo & cabriotechniek)

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
bramvk
Geregistreerd lid

Haynes Saab 900 (inclusief turbo & cabriotechniek)

Bericht door bramvk » ma 17 jul, 2006 17:59

Iemand bekent met dit boek: Haynes Saab 900 (inclusief turbo & cabriotechniek, geen V6) oktober 1993-1998

Ik heb het aangeschaft maar kan nergens de cabriotechniek ontdekken in het boek. Kom niet verder als een sunroof..en das niet de cabrio.

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » wo 19 jul, 2006 11:55

ik heb em van de classic. Daar staat duidelijk op 'does not cover convertible', echter voor 95% kan je evengoed prima op weg met de Haynes omdat het meeste wel hetzelfde is en werkt.

bramvk
Geregistreerd lid

Bericht door bramvk » wo 19 jul, 2006 23:04

Ben er uit. Heb gemaild met ASN en is een fout/verwarring tussen hen en Haynes.
Cabriotechniek staat er inderdaad niet in. Ze halen deze vermelding zsm van de site.
Ik mag het boek terugsturen.

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » do 20 jul, 2006 1:46

Zoveel meer zou het boek wellicht toch niet behandelen mocht het ook "cabriotechniek" bevatten. Voor de meeste zaken zou je met dit boek geholpen moeten worden; en er is bij mijn weten nog geen ander boek die over de 900NG gaat.

WimZ
Geregistreerd lid

Bericht door WimZ » do 20 jul, 2006 9:15

ik zou em ook houden. Heb er zelf erg veel aan bij diverse klussen

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » zo 30 jul, 2006 19:16

Ik heb het boek een week nu... besteld op Bol.com
Op de site van bol.com was me niets belooft over cabriotechniek, dan is het natuurlijk ook niet z'on tegenvaller als dat er niet instaat. :wink:
Al staat op de eerste bladzijde duidelijk "Covers most mechanical features of convertible models" valt dit inderdaat erg tegen..
Maar om het nou terug te sturen zou niet in me opkomen hoor..
Het is een erg duidelijk boek dat z'n geld echt wel terugverdient :P

tenhallers
Geregistreerd lid

Re: Haynes Saab 900 (inclusief turbo & cabriotechniek)

Bericht door tenhallers » wo 06 sep, 2006 22:16

bramvk schreef:Iemand bekent met dit boek: Haynes Saab 900 (inclusief turbo & cabriotechniek, geen V6) oktober 1993-1998

Ik heb het aangeschaft maar kan nergens de cabriotechniek ontdekken in het boek. Kom niet verder als een sunroof..en das niet de cabrio.
Ik heb de Haynes, maar daarna een completer boek gekocht:
Bentley, Saab manual (inclusief alle cabrio techniek). heel mooi boek dus aanrader!!

Overal te bestellen.
Groet,
Olivier

Plaats reactie