Mellow yellow
-
Yellow
- Geregistreerd lid
Re: Mellow yellow
Nou!....grote bewondering voor jou saab 96 project!....petje af! Kan niet anders zeggen!! Grote klasse.
-
De Kok
- Geregistreerd lid
Goedenavond Mellow Yellow,
Ben wel benieuwd naar het kenteken van je auto, heb namelijk in het verleden een Mellow Yellow met achterschade verkocht. Met een Hirsch update naar 215 PK.
Als ik jouw verhaal zo lees heb ik het idee dat het mijn oude Saab is (kenteken zit volgens mij een LV in) heb nog wel foto's. De wielen heb ik apart verkocht.
Rij nu weer in een Mellow Yellow, volgens de rollerband 270 pk en 360 nm.
En mij kinderen studeren ook in Stad. En ik woonde in Haren.
Zie je reactie wel tegemoet.
0651707820 voor het geval je ff wil bellen.
Groet Jouke.
Ben wel benieuwd naar het kenteken van je auto, heb namelijk in het verleden een Mellow Yellow met achterschade verkocht. Met een Hirsch update naar 215 PK.
Als ik jouw verhaal zo lees heb ik het idee dat het mijn oude Saab is (kenteken zit volgens mij een LV in) heb nog wel foto's. De wielen heb ik apart verkocht.
En mij kinderen studeren ook in Stad. En ik woonde in Haren.
Groet Jouke.
-
De Kok
- Geregistreerd lid
En voor de duidelijkheid, er zijn er volgens de kenners 204 stuks gebouwd, met veelal handbak en enkele met een automaat. En volgens mij allemaal met 185 pk.
Bijzonderheden zijn:
- de wielen,
- uitlaatsierstuk
,
- eibach sportveren,
- carbonlook hier en daar,
- geel (mellow Yellow),
- veel mellow yellow bij Rinspeed aanduidingen.
Er is een duitse site met nog wat meer info.
groet Jouke.
Bijzonderheden zijn:
- de wielen,
- uitlaatsierstuk
- eibach sportveren,
- carbonlook hier en daar,
- geel (mellow Yellow),
- veel mellow yellow bij Rinspeed aanduidingen.
Er is een duitse site met nog wat meer info.
groet Jouke.
-
Yellow
- Geregistreerd lid
De Kok schreef:Goedenavond Mellow Yellow,
En mij kinderen studeren ook in Stad. En ik woonde in Haren.![]()
Hi Jouke,
Sorry dat ik even laat reageer!....zoals reeds eerder geschreven wonen wij in de tropen en is de auto voor gebruik als wij in Nederland zijn.
Het kenteken van de auto is 77-TJ-HN, het is een auto die is ingevoerd ongeveer 11 jaar geleden ofzo en wij hebben die overgenomen van de garage waar de auto altijd in onderhoud was in het dorpje Wezup bij Zwolle.
1van onze jongens rijd er af en toe in om te zorgen dat die niet te lang stil staat en dat is meestal van Emmen naar Groningen en visa versa en dan weer in de stalling.
Warme groet
Yellow.
Groet Jouke.