Hallo allen!
Voor een vriendin zoek ik een leuke Saab Cabrio. Nu heb ik, denk ik, een leuke gezien op mplaats maar ik ben natuurlijk benieuwd of iemand hier de auto kent of iets opvallends ziet?
Alvast bedankt voor het meekijken. Auto zal voor de koop nog een keuring ondergaan.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/saab ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Aankoop cabrio, kent iemand deze?
-
El René
- Geregistreerd lid
Re: Aankoop cabrio, kent iemand deze?
Km-stand. Essentieel gegeven. Niet vermeld.
Lees de aankooptips van Werli: viewtopic.php?f=7&t=132480" onclick="window.open(this.href);return false;
Keur hem inderdaad. En controleer de motor op sludge.
Afijn: alle tips zijn op dit forum al eens gegeven. Wie de moeite neemt ze te lezen, verkleint de risico's aanzienlijk.
Succes.
Lees de aankooptips van Werli: viewtopic.php?f=7&t=132480" onclick="window.open(this.href);return false;
Keur hem inderdaad. En controleer de motor op sludge.
Afijn: alle tips zijn op dit forum al eens gegeven. Wie de moeite neemt ze te lezen, verkleint de risico's aanzienlijk.
Succes.
-
Herr.ik.
- Geregistreerd lid
Km stand is 188k. Al veel gelezen op het fora maar misschien dat men afwijkende zaken op de aangeboden Saab ziet. .
-
El René
- Geregistreerd lid
Niet meer bieden dan € 3.000? 
Serieus: lagedrukturbo, import auto (dus: zitten de boekjes erbij? Waar komt de auto vandaan? Schadeverleden?), eigenaar heeft hem sinds mei 2014 (dus: waarom verkoopt ie hem al weer? Sludge-, turbo-, bakproblemen?).
Nou ja: van die dingen.
Succes.
Serieus: lagedrukturbo, import auto (dus: zitten de boekjes erbij? Waar komt de auto vandaan? Schadeverleden?), eigenaar heeft hem sinds mei 2014 (dus: waarom verkoopt ie hem al weer? Sludge-, turbo-, bakproblemen?).
Nou ja: van die dingen.
Succes.
-
Herr.ik.
- Geregistreerd lid
Bedankt voor je tips!
Eigenaar reageert maar niet op mijn berichten dus het gaat even over helaas.. Nu door met zoeken
Eigenaar reageert maar niet op mijn berichten dus het gaat even over helaas.. Nu door met zoeken
-
El René
- Geregistreerd lid
Verstandig. Bij twijfel: doorzoeken. Er zijn er genoeg.