Daar gaat onze dagwaarde....
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Re: Daar gaat onze dagwaarde....
Vector Diesel??
gezien de toerenteller (rood bij 6.500) lijkt het me een benzine-bak.
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

Niemand zegt dat dit een diesel is.Jungleman schreef:Vector Diesel??
-
alhambratti
- Geregistreerd lid
Turbo drukmeter zit ook op de vector 2.0t 175 pk.lauxus schreef:Zit er op zo een vector uitvoering standaard een turbo drukmeter in het dashboard?.Ik dacht dat dit alleen bij aero uitvoeringen het geval was. Verder is het idd een importauto met een verleden incl gaten erin. Ziet er mooi uit anyway,maar ik brand mijn vingers er niet aan zonder gedegen onderzoek ! Op die website van die handelaar staat dat ze geen auto's op voorraad hebben en alleen maar importeren,dus er mot ook nog bpm overheen? vaag vaag vaag .
Trouwens heb ik voor mijn 2007 model,wat deze ook is ,met origineel 23000 km op de teller destijds ook 17.000 euro betaald .Ook een zgan koopje geweest
En de vector met de Ttid 180 pk.
En natuurlijk de Aero modellen.
Wazige auto....
Op marktplaats staat een andere
175pk biopower.
Memory stoelen en navi..
Wel meer km.
Of deze beter is ?????

Saab 93 Aero 2.8t V6 cabriolet
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

Of deze beter is ?????

Saab 93 Aero 2.8t V6 cabriolet[/quote]
Die is al een tijdje verkocht. Had ruim 160.000km gelopen en had een scheur in de voorbumper en wat deuken in linker voorscherm. Zat nog wel wat werk aan, maar leek verder wel een eerlijke auto.

Saab 93 Aero 2.8t V6 cabriolet[/quote]
Die is al een tijdje verkocht. Had ruim 160.000km gelopen en had een scheur in de voorbumper en wat deuken in linker voorscherm. Zat nog wel wat werk aan, maar leek verder wel een eerlijke auto.
-
lauxus
- Geregistreerd lid
In de adv staat 1.8t vector,dus geen turbodrukmeterrrrrrrrrrr tochalhambratti schreef: Turbo drukmeter zit ook op de vector 2.0t 175 pk.
En de vector met de Ttid 180 pk.
En natuurlijk de Aero modellen.
Wazige auto
-
alhambratti
- Geregistreerd lid
Dus incl km stand en het bpm bedrag.
Wazige auto...
Te plekke bekijken of/en staan laten.....
Is het iemand al opgevallen wel een tele/navi antenne en een gewone radio?
Volgens mijn kon je alleen telefoon en navigatie in 1 pakket kopen en niet los van elkaar.
Dus wat doet dat antenne daar?
Wazige auto...
Volgens mijn kon je alleen telefoon en navigatie in 1 pakket kopen en niet los van elkaar.
-
shearwater
- In memoriam †
Teveel onduidelijkheden bij deze met de beige kap. Voor een eventuele aankoop de historie echt goed napluizen en verklaringen voor de onregelmatigheden: turbodrukmeter en 1.8t. Is het toch geen 2.0t? Waarom prijs en BPM zo laag. Klopt kmstand wel? Bij twijfel gewoon laten staan.alhambratti schreef:Dus incl km stand en het bpm bedrag.
Wazige auto...
Wb radio/antenne. Het is denkbaar dat er oorspronkelijk wel navi in zat, maar dat na de schade een nieuwe cabrio is gekocht en de boel is overgezet in de nieuwe auto.
-
alhambratti
- Geregistreerd lid
Volgens mijn is de navi geen plug en play???
-
JanKos
- Geregistreerd lid
inderdaad apart die turbo-drukmeter ,die vector van mij is van 2009 maar zonder turbo drukmeter
-
rutgerreinier
- Donateur

Oplossing lijkt mij vrij logisch:
1.8t met veel schade ingevoerd, vervolgens complete dash overgezet incl teller met minder km en waarschijnlijk had de originele dash wel navi maar compleet overzetten was eenvoudiger. Net zoals het ontbreken van xenon (was niet standaard) de knoppen van de donordash had waarschijnlijk geen xenon dus ook geen xenon koplampen.
Donordash komt waarschijnlijk uit een 2.0T met turbometer.
Maar kan ook een liefhebber zijn geweest die een turbometer wilde hebben en die navi niks vond
Alleen die lage bpm valt dan niet te verklaren.
1.8t met veel schade ingevoerd, vervolgens complete dash overgezet incl teller met minder km en waarschijnlijk had de originele dash wel navi maar compleet overzetten was eenvoudiger. Net zoals het ontbreken van xenon (was niet standaard) de knoppen van de donordash had waarschijnlijk geen xenon dus ook geen xenon koplampen.
Donordash komt waarschijnlijk uit een 2.0T met turbometer.
Maar kan ook een liefhebber zijn geweest die een turbometer wilde hebben en die navi niks vond
Alleen die lage bpm valt dan niet te verklaren.
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

Kijk eens wie het nu probeert, maar dan 3000 euro duurder....
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=265397708" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=265397708" onclick="window.open(this.href);return false;