deurspeakers
-
jor
- Geregistreerd lid
deurspeakers
Ik vond na 2 1/2 jaar dat er weinig geluid uit de deurspeakers kwam
Vanmiddag kwam ik er achter dat er alleen roostertjes zitten.Mijn vraag is :Zit er al een aansluiting in de deur?Want dan knutsel ik er een paar speakertjes in.Achterin zitten wel speakers dus ik mis het niet zo heel erg .t Houd mij weer een poosje uit de kroeg
.
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

Re: deurspeakers
Ja, de stekkers liggen er al. Je moet aan de achterzijde van de deurpanelen nog wel even het karton voor de roosters wegsnijden, wijst zichzelf. Dus niet aan de roosters op de deurpanelen lopen pielen want dan gaan ze stuk.
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

Op het forum is ook een bouwtekening om de ringen die je nodig hebt om speakers te kunnen plaatsen, te maken. 25 mm dik MDF. Ik heb het een paar keer eerder gedaan, gaat perfect. Je kunt uiteraard ook kant en klare ringen kopen. Originele Saab-speakers kan natuurlijk ook, maar je hebt naar mijn mening voor minder geld betere after-market speakers. Er is een hoop over te vinden op dit forum.
-
jor
- Geregistreerd lid
Ik ga wel eens op google spitten om een setje knappe speakers te scoren.Nogmaals bedankt voor de tips.
-
carbits
- Geregistreerd lid
vergeet dan ook niet te googlen naar de extra benodigde versterker. Alleen speakers in de deuren plaatsen heeft niet zo heel veel zin. De speakers in de deuren worden aangestuurd door een extra versterker (AS-3).
-
jor
- Geregistreerd lid
Carbits ,dit joeg de kogel door de kerk.Geen speakers dus.Bedankt!
-
carbits
- Geregistreerd lid
Sorry, maar de losse versterker is prima los te verkrijgen ( zorg wel ook voor de benodigde kabel)
-
AeroR
- Geregistreerd lid
En dat geeft heel fijn geluid met, in vergelijk met wat nu hebt
-
jor
- Geregistreerd lid
Als het om 2 luidsprekertjes gaat, dan had ik dat wel gedaan maar om een extra versterker er bij te plaatsen gaat mij te ver.Het geluid wat ik nu ter ore krijg daar kan ik goed mee leven.Ik weet niet beter
.Ik vind het wel heel plezierig om ideeen via SF van jullie door te krijgen.Vr groet /Jor