Dat gaat hem niet worden !
-
shearwater
- In memoriam †
Re: Dat gaat hem never niet worden !
Aha, Ein Opel Kadett oben ohne.
-
Fokko1
- Donateur

Re: Dat gaat hem niet worden !
en Buick dan? In China wordt bv de Insignia verkocht als Buick - toch al een andere uitstraling.
-
PMLotgering
- Donateur (3x)

Ik vind het een mooie auto. Ergens toch stiekem de spirituele opvolger... Hopen dat deze weer snel wordt afgelost door een 'echte'.
-
Rogier1201
- Donateur

Styling van opel in niks mis mee vind ik, maarja er staat opel op...
-
AeroR
- Geregistreerd lid
Ik hou niet van opel maar die cascada hebben ze best goed gedaan, stukken mooier dan die foeilelijke astra cabrios, dat is echt zielig
-
Hertog
- Geregistreerd lid
Vorig jaar als huurauto gehad. Reed, in het begin, best aardig maar begon al vrij snel kuurtjes te krijgen. Ergste voorbeeld is de rode verlichting onder de omlijsting van de versnellingspook. Die omlijsting hangt hierdoor namelijk gedeeltelijk los. En is van plastic. Resultaat, na een paar dagen al: een gekraak zodra je de tweede, vierde of zesde versnelling inschakelde.
Dit was overigens met name het ergste voorbeeld omdat het totaal niet functioneel is en alleen maar bedoeld is voor 'premium' uitstraling, met een nogal averechts effect dus. Maar ook meer praktische zaken, zoals regensensor en kapbediening, begonnen wel wat kuren te krijgen na een week. Toen we de auto meenamen stond er overigens 6 kilometer op de teller, dus hij was net nieuw.
Wij hebben in ieder geval de conclusie getrokken dat de Cascada een leuke auto is, maar dat het een beetje jammer is dat hij na een kilometer of duizend afgeschreven is.
Dit was overigens met name het ergste voorbeeld omdat het totaal niet functioneel is en alleen maar bedoeld is voor 'premium' uitstraling, met een nogal averechts effect dus. Maar ook meer praktische zaken, zoals regensensor en kapbediening, begonnen wel wat kuren te krijgen na een week. Toen we de auto meenamen stond er overigens 6 kilometer op de teller, dus hij was net nieuw.
Wij hebben in ieder geval de conclusie getrokken dat de Cascada een leuke auto is, maar dat het een beetje jammer is dat hij na een kilometer of duizend afgeschreven is.
-
H.Geertsema
- Geregistreerd lid
Ik dacht dat er een metalen klapdak zou komen, jammer
.

-
Hertog
- Geregistreerd lid
Dat moest ik hem wel nageven: de Cascada met stoffen dak was beduidend stiller dan de metalen Astra die we het jaar ervoor hadden.
-
AeroR
- Geregistreerd lid
De uitlaat ziet er ook erg zielig uit, maar in elk geval geen ongegronde bluf: wysiwyg
-
Rogier1201
- Donateur

zo'n metalen klapdak lijkt heel mooi maar de kont van de auto wordt echt topzwaar=belabberde wegligging. Dus doe mij maar een stoffen dakje 
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Dezelfde uitstraling als een Daewoo met een Chevrolet badge...Fokko1 schreef:... toch al een andere uitstraling.