sid vraagje

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
jor
Geregistreerd lid

sid vraagje

Bericht door jor » di 19 mei, 2015 12:51

De originele sid is zn stem kwijt.Ik hoop dat het om het speakertje gaat.Ik heb ook nog een sid waarvan de tekst amper leesbaar is en de letters groen weergeeft waarvan het speakertje het nog goed doet.Dus wil ik dat speakertje over zetten.Hoe zit zo n speaker vast op het print.Ik vraag het maar liever eerst dan dat ik schade maak.Bvd.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: sid vraagje

Bericht door johnb52 » di 19 mei, 2015 13:05

Dit topic gemist?

viewtopic.php?f=7&t=144822&p=1601386&hi ... r#p1601386" onclick="window.open(this.href);return false;

http://axotron.se/index_en.php?page=25" onclick="window.open(this.href);return false;

voor wat plaatjes

jor
Geregistreerd lid

Bericht door jor » di 19 mei, 2015 13:56

Thx voor de reactie John.Ik heb dat topic wel doorgelezen maar mn probleempje zit em in het feit dat de speaker nog ergens mee vastzit en ik dat niet wil forceren.De 2 soldeerpunten heb ik schoon gezogen met een tinzuiger en ik vermoed dat er nog iets van lijm oid zit en dat zit behoorlijk vast.

jor
Geregistreerd lid

Bericht door jor » di 19 mei, 2015 16:17

Ik ben er uit.Er zit onder het speakertje een soort lijmsticker.Die heb ik met een stukje vislijn doorgesneden.De gaatjes waar het speakertje inzat heb ik opgeboord met een 1mm boortje en dan past het andere speakertje perfect.Ff solderen en het werkt weer.Eigenlijk veel woorden voor een klein klusje 8) .

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » di 19 mei, 2015 17:26

goed gedaan! na 2 speakers verknald te hebben ben ik gestopt en eigenlijk klinkt rammstein altijd luider dan de tiktak plingplong van de sid

Plaats reactie