Hardtop NG900
-
Sven Nicolai
- Geregistreerd lid
Hardtop NG900
iemand die iets weet of hardtops überhaupt verkrijgbaar zijn? en eventueel een adres hiervoor?
als ze er zijn hoor ik het graag,
mvg
Sven
als ze er zijn hoor ik het graag,
mvg
Sven
-
Sven Nicolai
- Geregistreerd lid
Re: Hardtop NG900
ja zoiets, die had ik inmiddels ook gevonden maar die site bestaat niet meer?
-
johnb52
- Donateur (7x)

Nee, maar misschien nog tweedehands te vinden?
Ergens op de UK Saabs fanpagina's? Ik zou als ik op zoek was daar vragen of iemand er een heeft
Ergens op de UK Saabs fanpagina's? Ik zou als ik op zoek was daar vragen of iemand er een heeft
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Ik had eerst een 'hard' hoofd in het idee hardtop......maar ik vind dit wel super staan!!
-
Mineri
- Geregistreerd lid
Wow, dat staat echt niet verkeerd
Dat zag ik niet aankomen bij de TT.....
Dat zag ik niet aankomen bij de TT.....
-
aeejnprt
- Geregistreerd lid
Behalve dat het -eigenlijk- wel fraai staat ...
Is dit niet héél erg slecht voor het cabrio-dak, dat opgevouwen blijft zitten gedurende een vrij lange tijd?
Is dit niet héél erg slecht voor het cabrio-dak, dat opgevouwen blijft zitten gedurende een vrij lange tijd?
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Wat is vrij lang? Winterperiode (of eigenlijk de maanden dat het koud is)? Hoe moeilijk is het de stoffen kap tijdelijk te demoteren?
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Het was ook een gedachte die bij mij op kwam. Bij mijn Fiat 850 haalde ik destijds altijd de softtop uit de auto als de hardtop er voor de wintermaanden op ging. Het mechaniek van die softtop is dan wel weer een verschrikkelijk stuk eenvoudiger dan dat van een 900 of 9 3. En een stuk kleiner en lichter
Demonteren lijkt mij geen optie maar je wilt natuurlijk wel ontzettend zeker zijn dat de softtop er gort en gortdroog in gaat.
Demonteren lijkt mij geen optie maar je wilt natuurlijk wel ontzettend zeker zijn dat de softtop er gort en gortdroog in gaat.
-
sander69
- Donateur (2x)

he wat gaaf!
voor de Volvo c70 cabrio kende ik ze wel, maar niet voor de saab.
voor de Volvo c70 cabrio kende ik ze wel, maar niet voor de saab.
-
RolVer
- In memoriam †
Het staat zeer chique.
Begrijp niet dat dit niet in produktie is.
Groet Rolf ( hij zou zoiets willen zien voor een classic cabrio)
Begrijp niet dat dit niet in produktie is.
Groet Rolf ( hij zou zoiets willen zien voor een classic cabrio)