De zonneklep aan de rechterkant van mijn classic cabrio (bwjr 1993) is verweerd en ben op zoek naar een andere die nog heel is. Iemand nog eentje liggen of een idee waar te krijgen ?
Alvast bedankt.
Groet,
Marnix
Zonneklep rechts - 900 classic cabrio ('93)
-
AteZ
- Geregistreerd lid
Re: Zonneklep rechts - 900 classic cabrio ('93)
Grote kans dat je hem weer goed krijgt met een beetje polijsten.
bij mij werkt aluminium polish perfect om de roest van de spiegel te krijgen, hij is weer als nieuw.
bij mij werkt aluminium polish perfect om de roest van de spiegel te krijgen, hij is weer als nieuw.
-
sb129h
- Donateur (2x)

Is het de zonneklep (de plastic bekleding zeg maar) zelf of enkel het spiegeltje dat er niet zo mooi uitziet?
Ik heb destijds met een beetje Commandant de spiegel weer netjes gekregen ('k werd achteraf wel voor gek verklaard want het had ook kunnen krassen begreep ik).
Ik heb destijds met een beetje Commandant de spiegel weer netjes gekregen ('k werd achteraf wel voor gek verklaard want het had ook kunnen krassen begreep ik).
-
900 turbo S
- Geregistreerd lid
Het betreft de gehele zonneklep. De bekleding is ooit gescheurd denk ik en door de warmte gekrompen waardoor hij gescheurd is en niet meer om de klep past. Spiegel is idd ook helemaal verweerd. Ben op zoek naar een complete zonneklep. Heb ze gezien op ebay in de VS, maar dan ben je ongeveer 100$ kwijt voor aankopen en verzending.....
Klep werkt wel, maar ziet er niet meer uit, vandaar dat ik 'm wil vervangen.
Groet,
Marnix
Klep werkt wel, maar ziet er niet meer uit, vandaar dat ik 'm wil vervangen.
Groet,
Marnix