Saab 9-3 Cabrio Aero (2004) voorkomende problemen?
-
frits_1966
- Geregistreerd lid
Saab 9-3 Cabrio Aero (2004) voorkomende problemen?
Beste mensen, ik stel mij even voor! Ik ben Frits, woon in Zoetermeer en werk in Zwitserland. Ik heb lang Saab Cabrio gereden maar zes jaar geleden de auto verkocht (1.8 Vector). In Zwitserland kan ik een Saab Cabrio 9-3 (2004) AERO kopen van een collega. Ze heeft er drie jaar in gereden. Prijs circa 7600 euro. KM stand is 193.000 Daar hik ik een beetje tegenaan. Auto is wel netjes onderhouden maar ik heb geen idee wat bij dit type veelvoorkomende problemen zijn, waar ik eventueel op moet letten en wat ik - qua onderhoud - kan verwachten. Kan iemand mij daar inzicht geven? Heel veel dank bij voorbaat voor jullie feedback.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: Saab 9-3 Cabrio Aero (2004) voorkomende problemen?
Ik zou me over de km-stand niet teveel zorgen maken.
Belangrijk is de vraag hoe en waar deze Saab is onderhouden.
Als dat gebeurt is bij een deskundig garagebedrijf dan koop je zeer waarschijnlijk een prima cabrio.
Wil je meer informatie, dan is het goed om te weten dat de aanschaf van een Saab 9-3 Cabrio uit 2004 hier al eens eerder besproken is:
viewtopic.php?f=37&t=132298
Belangrijk is de vraag hoe en waar deze Saab is onderhouden.
Als dat gebeurt is bij een deskundig garagebedrijf dan koop je zeer waarschijnlijk een prima cabrio.
Wil je meer informatie, dan is het goed om te weten dat de aanschaf van een Saab 9-3 Cabrio uit 2004 hier al eens eerder besproken is:
viewtopic.php?f=37&t=132298
-
frits_1966
- Geregistreerd lid
Beste Jaap, super dank voor je snelle reactie. Ik heb de afspraak dinsdag a.s. in Zwitserland. Wel een aardig proces, auto's en Zwitserland. Uit mijn 'oude' Saab heb ik de wind-deflector altijd gehouden. Wel erg leuk. Ik ga jouw link volgen dank!
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Beste Jaap ??? 
-
martinphili
- Geregistreerd lid
ja, Jaap Saap 
-
frits_1966
- Geregistreerd lid
Ai, excuus Roland!RoelandV schreef:Beste Jaap ???