Tips hoe ik het maximale uit mijn BPM-aangifte haal

Voor alle Saab cabrio rijders
Remco
Donateur
Donateur

Re: Tips hoe ik het maximale uit mijn BPM-aangifte haal

Bericht door Remco » zo 24 sep, 2006 20:40

72sonett-III schreef:
Remco schreef:Standaard? Want daar ging het om hè........ Ik heb een classic gehad en die had het volgens mij niet of ik moet het niet geweten hebben....
Ja, standaard zit er in de classic 900 in ieder geval verwarming in de bestuurderstoel. Er zijn geen zichtbare aan/uit knopjes, er zit een termostaatschakelaar in de zitting die de verwarming automatisch in/uitschakelt. Overigens werken de meeste niet meer wegens draadbreuk in het verwarmingsmatje, zie o.a. viewtopic.php?t=9881
Ah, zit dat zo! Wist ik niet.......thx :wink: . Had die classic ingeruild op een NG900 Cabrio Turbo welke ik verkocht, heb er zelf nooit in gereden. Ben zelf begonnen in een 96er 900 Turbo en heb verder nooit classics gehad...... :oops: Lees eerlijk gezegd de topics over de classics eigenlijk nooit :oops: :oops: , heb niet zo veel mee. Weet er wel iets van omdat ik onder gespot nog wel eens wat bekijk en ik er zelf dus eentje gehad heb maar dat is het eigenlijk wel. Ach, ieder zijn ding er zijn ook genoeg die de nieuwe modellen niks vinden. Is maar goed ook anders was er weinig variatie op de weg :wink: .

Kan me overgings wel voorstellen dat er mensen zijn die het geweldig vinden, hij had bijna 3 ton op de teller en reed perfect. Heeft ook zeker zijn charme (vergelijk het eens met een 92er Golf o.i.d.) en het uitlaatgeluid is magistraal 8) .

Plaats reactie