Beste mensen,
Ook met de tips vanuit dit forum, en heel veel dank daarvoor, heb ik vorige week een Saab Cabrio AERO gekocht. Een Zwitserse auto uit 2004 met alle onderhoudspapieren aanwezig en door Saab (nu Volvo in Zurich / Kloten) netjes onderhouden. Auto is in mint-condition. Ik woon en werk in Zwitserland en er zit een glimlach op mijn gezicht die maar niet verdwijnt. De vorige eigenaar (ik ben aantoonbaar de 3e overigens) heeft een officiële Hirsch-Tuning laten doen: alsof 210PK en 300Nm nog niet genoeg is, heeft hij nu 230PK en 350Nm. Met de souplesse bij de 9-3 cabrio zit het altijd wel goed, maar dit vermogen is heel erg prettig. Hard rijden hoeft overigens niet en is in Zwitserland af te raden: de boetes zijn hoger dan in Nederland, en die zijn ook niet meer zo fijn geloof ik.
De CD speler werkt prima, alleen heeft hij één CD ingeslikt (nummer 2 in de wisselaar) die ik niet terugkrijg... alle andere CD's werken prima. Kent iemand dat probleem en if so, enig idee hoe ik die vastgelopen CD alsnog uit de machine kan krijgen?
Met zonnige groet, Frits.
Ik heb de Saab 9-3 Cabrio (AERO) !
-
Baasrijder
- Geregistreerd lid
Re: Ik heb de Saab 9-3 Cabrio (AERO) !
Gefeliciteerd! Ik heb net zo'n exemplaar. Elke dag vreugde om in te stappen
CD-uitwerpprobleem ken ik niet....
CD-uitwerpprobleem ken ik niet....
-
shearwater
- In memoriam †
Re: Ik heb de Saab 9-3 Cabrio (AERO) !
Foto's AUB!
Klinkt als een mooie auto! Zo'n hardnekkige glimlach is een bekende kwaal bij cabriorijders. Maar we houden van plaatjes.
Klinkt als een mooie auto! Zo'n hardnekkige glimlach is een bekende kwaal bij cabriorijders. Maar we houden van plaatjes.