Goede middag,
Sinds korts gaat mijn kap niet meer verder open dan het openen van de achterkant (open klappen van de achterkant om de kap erin te laten dalen).
Vergelijkbaar met viewtopic.php?f=37&t=82971" onclick="window.open(this.href);return false; en/ of viewtopic.php?f=7&t=138465" onclick="window.open(this.href);return false;
We hebben het oliepeil gecontroleerd en later ook de werking van de hydraulische pomp en relais (bij de pomp), deze werken naar behoren.
Ook de handswitch in het midden paneel hebben we gecontroleerd, deze doet het ook goed.
Verder geeft de SID geen enkele foutmelding aan?! Ik vraag me af of het dan wel of geen nut heeft om deze ondanks geen foutmelding uit te lezen met een Tech2?
Ook zou ik graag willen weten of iemand mij verder kan helpen met een:
1) overzicht waar wat zit mbt de cabrio kan en bediening
2) schema en meet methodieken zodat ik alles stap voor stap kan controleren en nameten of er een storing ergens zit.
Ik hoor graag,
Alvast bedankt,
Daan
Saab 93 Cabrio kap probleem - BJ 2000
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Saab 93 Cabrio kap probleem - BJ 2000
Uiteraart heeft het zin om de kap uit te lezen dan weet je in iedergeval in welke hoek de fout zit, en dat de Sid geen melding geeft betekend niet dat er geen foutcode aanwezig is , de Sid geeft alleen maar een beperkt aantal meldingen weer, dus uitlezen met een Tech2 geeft wellicht zicht in deze donkere zaak.Ik vraag me af of het dan wel of geen nut heeft om deze ondanks geen foutmelding uit te lezen met een Tech2?