17 inch alu 41 op 9-3 cabrio
-
FredH
- Geregistreerd lid
Re: 17 inch alu 41 op 9-3 cabrio
Ik vind de Hammerheads goed staan onder je Caab, zou ik wat voor onder mijn zwarte Caab zijn als ik een nette set op de kop weet te tikken. Datzelfde geldt ook voor een mooie set alu 41, want ik vind ook dat erg mooi en prima toepasbaar.
Bedankt voor de foto's !
Edit: bij mij gaat het definitief een set alu 41 worden, ga ze binnenkort ophalen..
Bedankt voor de foto's !
Edit: bij mij gaat het definitief een set alu 41 worden, ga ze binnenkort ophalen..
-
GijsB
- Donateur

Eens. Hoewel het 'zwart gat in de wielkast'-effect gelukkig minder is dan gevreesd. En er moet nogal eens een paardentrailer achter de auto, dus ik twijfel nog. Eerst maar eens die skirtsGarrett schreef:en een verlagingssetje....
-
Garrett
- Lid van verdienste
heb je gelijk minder overhang met de paardentrailer 
-
Arc78
- Geregistreerd lid
Ziet er goed uit! Succes met het plaatsen van de skirtsGijsB schreef:Inderdaad, die vijfspaaks 'schoepenrad'-wielen zijn erg gaaf... Een 9-3 vraagt gewoon om een mooie, grove velg. Iets met veel spaakjes staat gewoon minder.
Zoals beloofd hierbij de Hamerkoppen:
Het nadeel van zo'n dik wiel is dat mijn Caab nu schreeuwt om een paar in kleur gespoten skirts...
@jepser: ook een mooie optie die 17 inch velgen van jou. Dank voor de tip! Nu kijken welke leuke sets er op mijn pad komen.
-
Caspar
ik heb zelf 17 inch Hirsch velgen op mijn cabrio:

en in de winter 17 inch Hammerheads. Velgen staan met skirt pakket weer een beetje iel. ( maar dat is mijn mening)

ik vind zelf overigens op een cabrio Viggen velgen erg mooi staan. Zeker de glimmende versie.

en in de winter 17 inch Hammerheads. Velgen staan met skirt pakket weer een beetje iel. ( maar dat is mijn mening)

ik vind zelf overigens op een cabrio Viggen velgen erg mooi staan. Zeker de glimmende versie.
-
CAAB_79
- Geregistreerd lid
Met al die hammerhead foto´s moet ik toch maar eens opschieten met het opknappen van de set hammerheads die al de hele zomer in mijn schuur ligt te wachten!
Maar inderdaad zo´n setje skirts maakt het wel af, zijn die lastig te vinden?
Maar inderdaad zo´n setje skirts maakt het wel af, zijn die lastig te vinden?
-
Theonardo
- Geregistreerd lid
Mocht er iemand een set hamerheads 17" met winterbanden weten te liggen......ik zou ze graag overnemen voor mijn 9-3 estate van 2006
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Wat dacht je van alu 39 onder een cabrio?

-
maccebeer
- Geregistreerd lid
He dat is leuk, mijn grijze Saab 9-3..... Het is de bedoeling dat de velgen onder mijn grijze cabrio gaan, maar dat is nog niet gebeurt, dus ik kan er ook geen foto van maken.
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

Hammerheads staan inderdaad erg mooi onder een cabrio;

Hier zijn ze gemonteerd onder mijn eerste cabrio, een 900ng.

Hier zijn ze gemonteerd onder mijn eerste cabrio, een 900ng.
-
jor
- Geregistreerd lid
Rik,voor de lijnen van deze auto ben ik gevallen voor saab! 
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

Kan ik me helemaal voorstellen. Nog steeds een prachtig plaatje!
-
Arc78
- Geregistreerd lid