Hoes voor cabriokap 9-3 (2002)

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Larrythechief
Geregistreerd lid

Hoes voor cabriokap 9-3 (2002)

Bericht door Larrythechief » ma 16 nov, 2015 15:08

Howdy all,

Wie heeft er een tip voor een goede hoes voor de cabriokap?
Ik zoek niet een hegel hoes maar een goede waterdichte en ademende hoes allen voor de kap.
Kent iemand een goed model/merk en adres waar ik kan kopen/bestellen?

Thanks!

Larry

Randolph
Geregistreerd lid

Re: Hoes voor cabriokap 9-3 (2002)

Bericht door Randolph » ma 16 nov, 2015 15:22

Zoiets bedoel je??

Afbeelding

http://www.autostyle.nl/heron_enschede/ ... aat-l.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Werkt perfect als tijdelijke oplossing.

Larrythechief
Geregistreerd lid

Bericht door Larrythechief » ma 16 nov, 2015 15:30

Zoiets inderdaad Randolph!
Ik zal een kijken.
Thanks!

eendeke
Geregistreerd lid

Bericht door eendeke » ma 16 nov, 2015 18:11

Deze is vreselijk en weggegooid geld. Kost ongeveer 12 euro, maar na drie regenbuien zo lek als een mandje.
Ik heb er nu een bij cabriocare in Naarden gekocht. Ongeveer 50 euro en wel van goede kwaliteit. Alleen als het dak nat is kan zo'n hoes er niet op, dus met dit weer geen toegevoegde waarde....

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » ma 16 nov, 2015 18:39

Die van mij komt bij http://www.autohoezenonline.nl/vandaan" onclick="window.open(this.href);return false;. Kostte inclusief verzending iets van 45 euro. De stof is ademend en de binnenkant is voorzien van een soort fleece.

Afbeelding

Larrythechief
Geregistreerd lid

Bericht door Larrythechief » di 17 nov, 2015 11:02

Thanks Martin en Eendeke.
Die lijken meer op wat ik zoek :D

Paskalius
Donateur
Donateur

Bericht door Paskalius » di 17 nov, 2015 11:33

Beste Larry,
waarom zou je dat doen? Een goede kap kan gewoon goed tegen regen, hagel en wind. Zeker als je het netjes volgens de voorschriften onderhoud. Het lijkt mij ivm vocht toch niet goed voor je kap, ondanks de ademende werking van de stof. Ook de constante wrijving met deze wind lijkt mij niet goed voor de stof en voor je lak.

wysiwyg
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door wysiwyg » wo 18 nov, 2015 0:06

ik heb er een van :

http://www.1classadditions.nl/cms/top-p ... n/topcover" onclick="window.open(this.href);return false;

En dan enkel tegen vogelkak als de auto langer onbeheerd staat. Maar ik ben er wel achter gekomen dat in de zomer, de buurtkatten er ook wel dol op zijn (en dan in het bijzonder die zwartwitte kat grrrr.) Die beesten willen dan tussen het dak en de cover kruipen......

wim46
Geregistreerd lid

Bericht door wim46 » do 19 nov, 2015 19:48

Hallo, ik heb dezelfde vraag.
In principe is de cabrio cap natuurlijk geschikt voor alle weersomstandigheden.
Echter als de auto langer buiten staat bij huis dan wil je hem beschermen tegen andere invloeden
zoals groene uitslag, vogelpoep etc.
Ik heb vandaag een bij de Lidl gehaald maar dat was weggegooid geld en snel weer teruggebracht.
Ik hoop dat er iemand is die goede adviezen heeft.Even afwachten maar.
vr.gr.
wim45

hatchback
Geregistreerd lid

Bericht door hatchback » do 19 nov, 2015 23:29

Hallo,
Die van ons komt bij imparts.nl vandaan. Dak blijft keurig droog en wordt niet groen en de topcover softbond wordt wel groen en beschermt tegen vogelpoep, ademt met semi openingen en opening oor spiegels, echt perfekt 86 euro. Makkelijk te bevestigen en los te halen.,
groet

Larrythechief
Geregistreerd lid

Bericht door Larrythechief » wo 02 dec, 2015 16:42

Hoi,

Heb de hoes besteld bij http://www.autohoezenonline.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; En dat ziet er zeer goed uit.
Ik had de kap al geïmpregneerd. Als de auto langer buitenstaat doe ik de hoes erop en ook alleen als de kap en hoes droog zijn.
Dank voor de reacties!

Plaats reactie