wiswas koplampen
-
jor
- Geregistreerd lid
wiswas koplampen
De wissermotortjes van mn caab laten het regelmatig afweten.Als ik ze een handje help ,dan werkt het.Is daar nog onderhoud aan te plegen of moet ik uitkijken naar vervangers.Het gaat over de koplamp wissers.
-
Paskalius
- Donateur

Re: wiswas koplampen
Je zou ook de stekkers los kunnen koppelen. Blijven ze altijd in de juiste positie
Ik zit met hetzelfde euvel. Misschien haal ik ze komend voorjaar eruit en trek de gaten in de bumper strak.
Ik zit met hetzelfde euvel. Misschien haal ik ze komend voorjaar eruit en trek de gaten in de bumper strak.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Stekkertje losmaken heb ik ook gedaan met een van mijn koplampwissermotortjes. Dat ding draaide wel maar bleef na afloop meestal parmantig rechtop staan.
In eerste instantie geprobeerd het hele mechaniek netjes schoon te maken en te smeren met nieuw vet maar dat bracht geen soelaas.
Toen maar de stekker losgekoppeld. Ik geloof niet dat ik dat wissertje erg ga missen. Maar goed, dat is een invulling die ieder voor zichzelf mag geven.
Iemand heeft me wel eens verteld dat nieuwe wisserblaadjes en schoon lampenglas ook kunnen helpen. Soms.
In eerste instantie geprobeerd het hele mechaniek netjes schoon te maken en te smeren met nieuw vet maar dat bracht geen soelaas.
Toen maar de stekker losgekoppeld. Ik geloof niet dat ik dat wissertje erg ga missen. Maar goed, dat is een invulling die ieder voor zichzelf mag geven.
Iemand heeft me wel eens verteld dat nieuwe wisserblaadjes en schoon lampenglas ook kunnen helpen. Soms.
-
jor
- Geregistreerd lid
Ik denk dat ik ook maar zoiets doe.Als de temperatuur weer wat milder is.En eerlijk gezegd ,ik mis ze ook niet echt.Paskalius schreef:Je zou ook de stekkers los kunnen koppelen. Blijven ze altijd in de juiste positie![]()
-
Paskalius
- Donateur

Even door de Photoshop gehaald en de wissers weggepoetst. Best een aardig gezicht...

-
wysiwyg
- Donateur (9x)

Je koopt voor een paar tientjes een tweedehands motor. vervangen is toch al gauw 10 minuten werk