Sinds 5 december hebben we een heerlijke saab 900 ng cabrio in de garage staan! Met wat werk hier en daar dus echt een hobby auto.
Afgelopen ritjes viel het mij ineens op dat de binnenverlichting soms spontaan aangaat. Totaal geen pijl op te trekken. Ik dacht eerst dat het bij alleen drempels of oneffenheden was, toen gebeurde het ook bij optrekken en vervolgens bij stilstand wanneer de versnelling in zijn achteruit gezet wordt.
De auto was erg vochtig in het interieur toen we hem kregen, dit heb ik aardig weten op te lossen. Maar ik ben natuurlijk niet in kabelbomen etc gedoken, zou de oorzaak daar kunnen liggen? Lekker breed te interpreteren natuurlijk, maar misschien hebben jullie nog ideeën over.
Spontane interieurverlichting
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Spontane interieurverlichting
Interieurverlichting wordt ingeschakeld door een draadje te verbinden met de massa, dus ik zou zeggen schroef eens die beide deurschakelaars er eens af en controleer ofdat het zwarte aansluitdraadje niet ergens tegen de massa aan komt.Maar ik ben natuurlijk niet in kabelbomen etc gedoken, zou de oorzaak daar kunnen liggen?
-
Edwins40
- Geregistreerd lid
Re: Spontane interieurverlichting
Aah super! Dat zijn de antwoorden waarvoor je op een forum rondhangt
Ben al een aardig lijstje aan quick fixes aan het maken, lekker hobbyen komend weekend.
Ben al een aardig lijstje aan quick fixes aan het maken, lekker hobbyen komend weekend.