Heeft iemand enig idee hoe mijn cabrio uit '99 met versplinterde(gewoon tijdens rijden versplinterd, achterruitverwarming was ingeschakeld) achterruit gerepareerd kan worden tegen redelijke prijs?
bedankt alvast voor info groet frits wierckx
versplinterde achterruit 9.3 cabrio
-
timpie
- Geregistreerd lid
Re: versplinterde achterruit 9.3 cabrio
ik heb er wel één liggen, maar verzending lijkt mij niet te kunnen....
-
fwwierckx
- Geregistreerd lid
Interessant, is het een achterruit ruit voor een 9.3 van model 1999-2003 en waar is hij dan eventueel op te halen en wat is de prijs? e-mailadres is fritswierckx@outlook.com
Groet Frits wierckx
Groet Frits wierckx
-
fwwierckx
- Geregistreerd lid
Intussen gemaakt in Naarden, goede service, ruit + inzetten redelijk prijzig, maar ja zonder ruit is het helemaal niks, groet frits wierckx
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Icm ruitschade-dekking (in all risk en beperkt casco inbegrepen) betaalt de verzekering je ruit. En als je kap dan gaar is, ik weet dat de gemiddelde kap van een 9-3 van 15 jaar oud nu wel op is, betaalt de verzekering mee aan je nieuwe kap....
-
frisco
- Geregistreerd lid
Inderdaad. Vorige maand was ook mijn ruit versplinterd, omdat de standaard glasgarages geen cabrioruiten vervangen mag je dan vanuit de verzekering zelf een adresje zoeken. Aangezien mijn kap ook aan vervanging toe was, kon er een heel interessante package-deal gemaakt worden, waarbij de verzekering de arbeidskosten voor het afhalen en opzetten van de nieuwe kap (wat ook nodig is voor ruit-vervanging schijnt) betaalt. Toch al gauw zo'n 350E.
Valt me wel tegen trouwens dat die ruitjes kennelijk zo gemakkelijk springen bij gebruik van de ruitverwarming, je zou verwachten dat ze in Scandinavië wel extremere temperaturen te verduren krijgen...
Valt me wel tegen trouwens dat die ruitjes kennelijk zo gemakkelijk springen bij gebruik van de ruitverwarming, je zou verwachten dat ze in Scandinavië wel extremere temperaturen te verduren krijgen...
-
hanske1
- Geregistreerd lid
Het is een schrale troost maar ook ik heb dit enkele jaren geleden meegemaakt. Auto stond gewoon geparkeerd op de oprit naast het huis, dacht eerst aan vandalisme en dus mijn verzekeraar ingeschakeld. Om een lang verhaal kort te maken, mijn complete kap is destijds vernieuwd (kleur zwart was vaal grijs geworden) en de verzekeraar heeft alles vergoed minus het eigen risico.............................dat gedeelte kreeg ik dan weer als korting van de reparateur.
Was er erg blij mee.
Was er erg blij mee.