Sinds gisteren (12-08) ben ik in 't bezit van 'n 9-3 cabrio uit 2002. Nu staat er op de originele aankoopnota: Senses Edition. Wat wil dat zeggen? Is dat hetzelfde als 'n SE? Voor de rest zitten er geen badges als "S" of "SE" op de auto. Dus mijn vraag is: Weet iemand wat 'n Senses Edition is?
Groeten Mike!
Senses Edition?
-
Driver 79
- Geregistreerd lid
Het feit dat je nog steeds geen reacties hebt gekregen bevestigt mijn vermoeden dat je een "gewone" SE-uitvoering hebt. De aanbieder heeft deze aanduiding waarschijnlijk wat interessanter willen maken door dit Senses Edition te noemen.
Eerst dacht ik aan de "Sensonic" maar als je daarop googlet zie je dat dat een type halfautomatische versnellingsbak betreft. Senses Edition en Saab geeft ook geen zoekresultaten.
Ik heb ook een SE-uitvoering, een dichte dan wel. Dit staat echter niet op het kentekenbewijs.
Aan de hand van het uitvoeringsniveau (welke opties heb je?) gekoppeld aan modeljaar moet je type wel te achterhalen zijn hier op het forum.
Daarnaast schijn je de uitvoering ook aan de hand van het typeplaatje te kunnen achterhalen.
Dat er geen lettertjes op het voorscherm staan, zegt ook niets, deze kunnen bv. in de wasstraat zijn losgeraakt en nooit meer vervangen.
Bij mij staat alleen nog aan de linkerkant SE, de rechterkant is blanco. Je ziet ook niet dat daar ooit letters hebben gestaan. De lettertjes zaten niet geklikt, maar gelijmd.
Eerst dacht ik aan de "Sensonic" maar als je daarop googlet zie je dat dat een type halfautomatische versnellingsbak betreft. Senses Edition en Saab geeft ook geen zoekresultaten.
Ik heb ook een SE-uitvoering, een dichte dan wel. Dit staat echter niet op het kentekenbewijs.
Aan de hand van het uitvoeringsniveau (welke opties heb je?) gekoppeld aan modeljaar moet je type wel te achterhalen zijn hier op het forum.
Daarnaast schijn je de uitvoering ook aan de hand van het typeplaatje te kunnen achterhalen.
Dat er geen lettertjes op het voorscherm staan, zegt ook niets, deze kunnen bv. in de wasstraat zijn losgeraakt en nooit meer vervangen.
Bij mij staat alleen nog aan de linkerkant SE, de rechterkant is blanco. Je ziet ook niet dat daar ooit letters hebben gestaan. De lettertjes zaten niet geklikt, maar gelijmd.
-
Svvvenska
- Geregistreerd lid
-
Noordermeer
- Geregistreerd lid
Re: Senses Edition?
en een two tone interieur, heb ooit zelf een cabrio gehad met zo'n interieur, zwart met blauwe stukken.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Was dat niet de design(er) edition, met het twee kleurige interieur?
-
nastydrive
- Donateur (2x)

hier staat er 1 te koop met het designer edition https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 6-216-8162" onclick="window.open(this.href);return false;
-
HeHaShDe
- Geregistreerd lid
Mijn dochter heeft een Senses Edition.
Inderdaad, met 2 kleur leer. Zwart met blauw inleg.
Verder met climate control en een goed audio.
Aan de buitenkant staat nergens dat het een Senses Edition is. Maar dat is het wel
Inderdaad, met 2 kleur leer. Zwart met blauw inleg.
Verder met climate control en een goed audio.
Aan de buitenkant staat nergens dat het een Senses Edition is. Maar dat is het wel